Ga naar inhoud


Radio weergave na 1 augustus?


paulvr

Aanbevolen berichten

Wereldwijd afschaffen is idd een slecht gedacht.Maar misschien besparen in de footprint van astra?

Maar ja,zoals gewoonlijk,zie ik dit waarschijnlijk te simpel in als gewone burger.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Dat doen ze toch al door naar 23 graden oost te verhuizen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat dit over radio na 1 augustus ging?.

Daarover gesproken funx is toch ook van de po?

Gaat deze zender ook naar de astra 3?

En blíjft deze ongecodeerd?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BVN wordt werelwijd uitgezonden, wil je dat nu ook al afschaffen?

Ach.als je bedenkt dat BVN begon in de tijd dat je één hele analoge transponder per satelliet daarvoor nodig had om het wereldwijd uit te zenden, kan ik me heel goed voorstellen dat je voor hetzelfde geld op zo'n zelfde ene transponder zowel de drie Nederlandse als ook de drie Vlaamse TV netten plus bijbehorende Nederlandse en Vlaamse publieke radionetten kunt uitzenden. In dat geval is BVN inderdaad nergens op de wereld nog zinvol.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sattvvooriedereen,

 

"Maar misschien besparen in de footprint van astra?", ja dat is zeker wat te simpel gedacht.

Mogelijk is het wel, zie de footprint voor BBC/ITV, maar dan nekken Can.Digitaal/TVV de mensen in zuid en zuid oost Europa, van Portugal tot ver in Turkije en daar zitten de meeste abonnee´s.

Als NPO/VRT, zelf een transponder zouden huren, krijgen zij al de zever van de mensen over zich heen, nu vangen CD/TVV dit voor hun op.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NPO heeft een prima APP en dan luister je toch gewoon via internet; voor je tablet en / of mobiel.

 

en ... de APP is gratis !

 

Tja, dat klinkt heel leuk maar daarbij ga je van twee dingen uit:

1. Dat alle andere landen net zo vlak zijn als Nederland. In werkelijkheid is Roemenië een land waardoor zich de Karpaten in een grote ronde cirkel winden waardoor je niet zelden door gebieden reist of zelfs stopt waar geen GSM-paaltjes je kunnen bereiken

2. Dat heel veel uitzendingen niet buiten Nederland bekeken mogen worden en je dus merkt dat als je je ergens anders bevindt je op een geblokkeerde uitzending stoot.

 

Verder, je zult het wel heel gek vinden, zijn er mensen die zich geen dure smartphone met bijbehorend abonnement willen of kunnen veroorloven. Zelf gebruik ik een mobieltje van een jaar of 10 geleden met prepaid kaartjes, Nederlandse prepaid als ik hier ben en Roemeense prepaid als ik daar ben. Maar goed, je zult wel vinde dat alles wat we geen recht meer hebben om gewoon een kortegolf radio of een gewone satellietradio zender zoals ons omringende landen er vele tientallen FTA uitzenden ook te mogen hebben. Daar zijn we tenslotte een ontwikkelingsland voor, nietwaar? Zelfs landen als Egypte en Syrië maar ook Ethiopië en Marokko kunnen zich zoiets veroorloven, maar die zijn zoveel welvarender dan wij...

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wedden dat het ineens wel kan als de NPO het aan CanalDigitaal zou verbieden om haar programma's door te geven?

Dat zou inderdaad een ultiem drukmiddel zijn.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, Europa is de naam van een continent, dat sommigen daar iets anders in zien....

Een land als België weet al geen eenheid te vormen.....laat staan een heel continent.

inderdaad ceesv en ze zijn weer bezig 5 regeringen. waar is dat

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...