Ga naar inhoud


Apple doet vanavond voorstelling met hun nieuwigheden.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

vanavond zal apple voorstellen,wat hun toekomstplannen zijn.een artikel kan je hier lezen.

bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140602_01126760

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Altijd spannend en een super spektakel. De Big Boss loopt rond en verteld leuke verhalen en ineens, tadaah het nieuwste gimmik ;) Je voelt je gezegend als je erbij mag zijn en onder je stoel ligt ook nog een cadeau dat je mee naar huis mag nemen.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer zo´n prediker á la Steve Jobs die gaat vertellen dat Apple het beste met je voor heeft en de wereld gaat veranderen? :grin: :grin:

De aanhangers met slaapzakken voor de deur om dit allemaal te mogen horen en mee te jubelen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Waarom toch altijd zo negatief?

Apple heeft de wereld daadwerkelijk veranderd. Vele innovatieve producten kwamen van Apple, waardoor heel veel mensen anders zijn gaan denken en werken.

 

Denk aan de eerste MAC, de eerste iMac, de eerste muis, de eerste fatsoenlijke draagbare muziekspeler, de eerste fatsoenlijke smartphone met touchscreen, de eerste fatsoenlijke en bruikbare tablet met touchscreen, er is nogal wat veranderd aan de hand van producten van Apple.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D :D :D

de mouse gestolen van Remmington electrics en Xerox

die vieze boeven...

 

de film is nog steeds heel leuk

deze slapstick ook

Wel iets minder gestroomlijnd..

 

f64684ddd1ee0fbf201879f17efc3a62.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zelf een imac en ipad en iphone en nog dings en moet zeggen da werkt perfect ni ezo als met windows en ja appel heeft de wereld veranderen en nu maar eens weer want de nieuwe osx  en os8 waren bom daar kan windows nie aan tippen mac en linix rules 

 

Toch lijkt het toetsenbord wat minder goed te werken ;) 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom toch altijd zo negatief?

Apple heeft de wereld daadwerkelijk veranderd. Vele innovatieve producten kwamen van Apple, waardoor heel veel mensen anders zijn gaan denken en werken.

 

Denk aan de eerste MAC, de eerste iMac, de eerste muis, de eerste fatsoenlijke draagbare muziekspeler, de eerste fatsoenlijke smartphone met touchscreen, de eerste fatsoenlijke en bruikbare tablet met touchscreen, er is nogal wat veranderd aan de hand van producten van Apple.

 

Ik bedoelde het meer ironisch. Ze hebben inderdaad veel veranderd. Ik mocht alleen die apostel-style van Steve Jobs nooit zo erg.

Ik ben wat negatief over Apple omdat mijn eerste laptop een Apple Powerbook 5300 was. Daar heb ik alleen maar ellende mee gehad. Er ging alles aan kapot wat er maar aan kapot kon gaan. Niet zo zeer elektronisch maar mechanisch. De sluiting van het display als je hem dicht deed, er kwamen barsten in. Het toetsenboard was al helemaal afgedrukt in het scherm omdat er geen ruimte zat tussen het display en toetsenboard. Ik was echt blij dat ik er op een gegeven moment afstand van kon doen. En als dat ding nou goedkoop was....niet dus, peperduur was ie.

Verder zullen hun producten nu wel goed zijn, daar twijfel ik niet aan.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...