Ga naar inhoud


heeft er iemand internet van tv vlaanderen al getest?


Aanbevolen berichten


der komt geen antwoord,

dus het lijkt me dat niemand er ervaring mee heeft

maar TVV is geen ISP pur sang, die geeft het door van een echte ISP (vermoeden zal wel belgacom zijn)

idem CanalDIGITAAL die koppelverkoopt KPN als nieuwe provider met jou

 

(ze, belg en hollander, komen alle twee van M7 dus die hebben gelijke maskers op)

aangepast door Tonskidutch

Shuck Dub

R.L. Burnside

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

van de drager voor internet kan je zeker zijn : belgacom koperkabel.Zij zeggen VDSL en dat kan alleen over het belgacom kopernet.Al dan niet met een eigen provider die dan ook het vdsl modem levert.Moet dus normaal een sagem zijn.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal dat een probleem aangaande snelheid worden want die is niet goedgekeurd voor vectoring.Zal dan terugvallen op 7.5 MB download.VDSL komt altijd van het belgacom netwerk tenzij ze een raw copper geleiding vragen.En dat zou zeker geen snelheid geven want dit type lijn moet vertrekken uit een centrale van belgacom en bij vdsl(2) daalt de snelheid snel met afstand en verzwakking van koperkabel.Ik spreek hier  wel voor Belgie.Dommel is enkel de aanbieder en heeft geen eigen netwerk.Behalve dan mss hun eindapparatuur.Voor BIPT is enkel de Sagem goedgekeurd voor vectoring.Bij belgacom is dat de BBOX3.De anderen zijn enkel vectoring compatibel en worden op een vaste lage snelheid teruggebracht zodat ze de andere goedgekeurde apparatuur niet storen.Zoek maar eens op goedgekeurde modems vdsl.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben onlangs overgestapt van Belgacom naar TV Vlaanderen voor internet en telefoon omdat Belgacom weer maar eens zijn tarieven had verhoogd.

Ik betaal nu 34 ipv 52 euro per maand voor internet en telefoon en eerste 3 maand gratis. Ik zou wel gek moeten zijn om nog bij Belgacom te blijven voor die prijs.

Tot nu toe heb ik enkel maar positieve ervaringen bij TV Vlaanderen, zowel met de satelliet tv die ik al jaren heb als met internet en telefoon nu.

De installatie van de FRITZ!Box verliep zonder enig probleem en de snelheid is zelfs hoger dan bij Belgacom ( VDSL2, 50 Mbps ).

Bovendien heeft de FRITZ!Box heel wat meer mogelijkheden dan de b-box 2 van Belgacom zoals ingebouwd DECT station, antwoordapparaat, mogelijkheid USB- drives aan te sluiten, bereikbaar vanaf eender waar met MyFritz!, apps voor Android, enz., enz.

aangepast door dirkn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...