zapper2001nl Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Hoi, heb me net de GigaBlue hybrid tuner er in gezet. Bij tunersettings ziet hij nu ook de DVB-C/T als tuner C ( A en B zijn de sat..). Softwarematig op DVB-C gezet Cables.xml aangepast naar ziggo 111. Helaas kan ik dus geen enkele zender vinden. Ik heb een ziggo abbo en kaartje. Zenderlijst van henksat incl. ziggo geeft ook 0% op de ziggo zenders.. Wie zou me op weg willen helpen???? Grtz, Rene
edbe Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 ik zou eens een handmatig scan doen met frequency = 356.00 en symbol_rate= 6875 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
zapper2001nl Geplaatst: 5 juni 2014 Auteur Geplaatst: 5 juni 2014 Hey EDBE, dat geeft helaas ook geen zenders weer. Ik ga vanavond maar eens de oude azbox met DVB-C tuner uit het stof trekken, en kijken of die wel zenders gaat vinden. Stel je voor, dat 't signaal niet juist op de kabel zit. ( Alhoewel ik de analoge zenders wel op m;n tv zie..) grtz, René
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Let ook even op de QAM instelling. Vroeger zaten ze op QAM-64 nu hoofdzakelijk op QAM-256. Zet NIT zoeken op aan. Als de base frequentie goed is zal hij het hele netwerk vinden.
zapper2001nl Geplaatst: 6 juni 2014 Auteur Geplaatst: 6 juni 2014 Nou, nieuw stuk kabel en connectors. Geen zenders te vinden. Op de oude azbox heb ik wel beeld. Weekend nog maar eens alles na lopen. Misschien tuner in slot D zetten.?? Grtz, René
satdr Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Dat zou ik sws proberen. Dvb-t doet ie wel? Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
edbe Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Let ook even op de QAM instelling. Vroeger zaten ze op QAM-64 nu hoofdzakelijk op QAM-256. Zet NIT zoeken op aan. Als de base frequentie goed is zal hij het hele netwerk vinden. ik zou juist op QAM64 zetten 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast Mimisiku Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Bij dochterlief in Ziggo gebied vond hij niets op de basisfrequentie met QAM64! Na omzetten in QAM256 en follow NIT optie werden uiteindelijk 330 zenders gevonden. Woon zelf in UPC gebied
zapper2001nl Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Geplaatst: 11 juni 2014 Hey, WCD los en weer vast. Stekkertjes los en weer vast, nieuwe stuk kabel. Tuner in slot D en terug in slot C. En ja hoor. 300+ zenders gevonden. Waar het nu aan gelegen heeft?????? Maar hoe dan ook, het werkt...... Grtz, Rene
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen