Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allen,

Ik heb gisteren mn VU+ Solo HD binnengekregen. Ik heb meteen black hole erop geinstaleerd. Nu heb ik 2 wifi sticks thuis liggen waarvan ik het vermoeden heb dat er eentje wel moet werken. Het gaat om een linksys AE1200 (cisco 300N) en een chinese wifi stick van ***geen-reclame*** zonder naam:
http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDYwMA==/z/73sAAOxyMd1SFf~B/$T2eC16dHJGgFFm-PwjCGBSFf+!Z)Tg~~60_35.JPG
Weet iemand of een van deze sticks werken of dat ik een addon moet instaleren? 

bij voorbaat dank!!

Geplaatst:

met open pli is het zo dat als je de stick erin stopt hij direct herkent wordt en zo niet dan wordt hij niet ondersteunt. Wellicht kun je kijken of je wlan programma kan laden via applications, execute en dan checken of je wifi stick werkt. Ik gebruik alleen maar de originele vu wifi sticks en dat werkt goed afhankelijk wat je uiteraard allemaal wilt.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Anders met pakketbeheer kijken of je de drivers van de WiFi stick kunt installeren. Gewoon kijken welke chipset hij gebruikt en deze opzoeken..

Geplaatst:

met open pli is het zo dat als je de stick erin stopt hij direct herkent wordt en zo niet dan wordt hij niet ondersteunt. Wellicht kun je kijken of je wlan programma kan laden via applications, execute en dan checken of je wifi stick werkt. Ik gebruik alleen maar de originele vu wifi sticks en dat werkt goed afhankelijk wat je uiteraard allemaal wilt.

Dank voor het advies. Als blackhole hem niet herkent en ik kan de drivers niet inladen/vinden dan zal ik openpli proberen.

Anders met pakketbeheer kijken of je de drivers van de WiFi stick kunt installeren. Gewoon kijken welke chipset hij gebruikt en deze opzoeken..

Ik heb een mini cd waarop de drivers op staan van de chinese wifi stick (windows, mac en linux).

En anders kan ik de linux drivers van linksys ook op internet vinden alleen hoe laad ik die in?

Geplaatst:

Ik ben net thuisgekomen en kwam erachter dat de chinese wifi dongle MT7601u als driver gebruikt. Deze heb ik niet kunnen vinden.
De andere usb dongle linksys AE1200 is ook niet uit. Dat is balen. Weet iemand anders toevallig een oplossing?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...