Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sorry voor de vervelende vraag,maar bij wetgeving,staat een bericht van rss feeds rss bot.

Is dit een nieuwe soort functie,of is dit gewoon een nieuw lid lid?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Beheerder
Geplaatst:

Dat is een nieuwe functie, die eigenlijk al oud is, maar we eerder geen gebruik van maakten.

Dit is een experiment, als het bevalt blijft het, anders niet ;)

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dank je voor de melding,dacht weer aangevallen te worden  :(  :angry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

De RRS bot in zenderlijsten en frequenties werkt daar alleen maar vervuilend althans ik zie er geen meerwaarde van in wat er aangegeven word.

• Beheerder
Geplaatst:

Als meerdere leden dat hinderlijk vinden halen we het gewoon weer weg.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hi...Michel, waar komt die informatie eigenlijk vandaan. Zet jij dat er per hand in of gaat dat automatisch?

Ik zou het nog even laten staan. Vind het wel interessant.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

• Beheerder
Geplaatst:

Waar het vandaan komt kan je zien onderaan het bericht. Daar staat als het goed is een link naar het volledige bericht.

Het is een geautomatiseerd proces, alleen helaas werkt het nog niet helemaal correct.

Geplaatst:

op zich is het een interessante handige functie maar dan wel in een apart (sub)forum

zoals het nu staat vind ik het erg storend omdat er ook veel niet interessante meldingen tussenstaan

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Geplaatst:

het is wel leuk om geïnformeerd te blijven natuurlijk

maar ik vind het een beetje overkill tussen de normale topics -> hetgeen ertoe leidt dat ik die massa informatie eerder links laat liggen

Eleanor

Blancmange

• Beheerder
Geplaatst:

Mee eens. Ik zet het weer uit.

Geplaatst:

Dank, ik was ook geen fan.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

• 2 maanden later...
  • Beheerder
Geplaatst:

Nee, die laat ik aan staan. Het zijn interessante relevante topics in het wetgevingen forum. Ik lees ze iig graag. Als je ze niet wilt lezen zet je de RSS bot maar op je negeerlijst ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...