Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren is op de astra 2 F een nieuwe transponder 11579 H in gebruik , echter als ik de kanalen inlees , geeft hij aan "geen kanalen gevonden". Signaal kwaliteit is 100% en signaal sterkte 76%. Alle instellingen staan goed. Zijn die kanalen nog niet actief? In KingofSat staat van wel.

Geplaatst:

Ik heb even wat getest. Terug mijn oude sd satellietontvanger aangesloten en de transponder ingeladen en gescand en daar laadt hij wel de kanalen in. Dan moet het aan tv liggen zeker? Wat nu?

Geplaatst:

21 zenders gevonden  op die transponder.

dat vind ik ook weer vreemd, ik vond 17 tv- en 13 radiozenders precies zoals op kos staat

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Klopt, heb even hertelt 17 tv kanalen en 13 radio kanalen. Maar volgens kingofsat is deze transponder niet meer actief. Voor mij is vooral de radiozender Gold interessant. Maar hoe ze daar een soep van maken met steeds wisselende frequenties.

Geplaatst: (aangepast)

@ minplus. Hoeveel kanalen kan zo'n tv opslaan? Het zijn er een 3500 + een 150 favorieten.

@ Mel-B. Ik heb die frequentie ook al ingeladen. resultaat 0.

Verschilt per (type) tuner en vast ook per TV. Moet in de gegevens van het toestel te vinden zijn. Bij jou dus 3500. Hoeveel heb je er nu inzitten?

In m'n Maxplus kunnen er bv. 5000, in m'n Xena 1700 konden er 3000.

Linux-tuners hebben geen beperking.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Oei, daar zit ik al boven. 3215 tv kanalen en 620 radio kanalen. Ik heb zojuist een update gedaan van een transponder waar een nieuw kanaal op staat en die werd probleemloos ingeladen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen