theBig6 Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Woon je wel in nederland pirrewit? Bij mij werken de streams ook niet omdat ik in Duitsland woon. De streams van SBS6/Net5/Veronica hebben een geoblokkadde...
pirrewit Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Geplaatst: 11 juni 2014 Nee ik woon in vlaanderen. Dat zal dan de reden zijn? grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
theBig6 Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Ga daar maar wel van uit. Via kijk.nl zijn alle streams ook geblokkeerd als je een buitenlands IP adres hebt. Via een VPN met nl IP adres kun je ze wel bekijken.
FCU Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Best mensen, Ik heb een vraag bij mij doen de programma's van de npo het niet hij blijft zwart beeld geven. Kan iemand mij helpen?
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 oktober 2014 Geplaatst: 21 oktober 2014 Door de continue aanpassingen aan de streams door de contentproviders (NPO, RTL) heb ik het opgegeven. Werkte meer niet dan wel.. Haal het nu binnen via de nieuwsgroepen. Ben je meteen van de regio code af...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen