Ga naar inhoud


Favoriete E2 plugins


jerpsx

Aanbevolen berichten

Er is al eerder een topic over geweest, maar zag dat die erg oud was (2012) dus dacht maar even een nieuw topic beginnen aangezien de plugin makers ook niet stil zitten.

 

Welke plug-ins gebruiken jullie graag op jullie Enigma2 ontvanger? Doe er dan even een duidelijke beschrijving bij van de functionaliteit (en beperkingen) zodat het voor een ander duidelijk is, en misschien ook wel interessant.

 

Ik gebruik er zelf niet zo heel veel, omdat ik er eigenlijk gewoon niet aan toe kom en vanuit de feed vaak onduidelijk is wat plug-ins precies doen (en soms je ontvanger alleen maar instabiel maken).

 

Dus, welke plugins raden jullie aan en af? Vermeld dan ook even op welke ontvanger en met welke image. Mooie skins zijn ook welkom, probeer dan even een screenshot bij te voegen!

 

Ik gebruik zelf OpenPli 4.0 op een VU+ Duo2 en Dreambox 800HD SE , met de volgende plug-ins:

 

Autotimer

Maakt automatisch een timer aan aan de hand van een trefwoord wat je in kunt stellen. Handig als je vaak een serie op wilt nemen. Alleen eenmalig de titel van de zender invullen en hij neemt het in de toekomst vanzelf op, zo kun je de timer niet meer vergeten in te stellen  :)

 

Open Uitzendinggemist

Denk wel bekend wat dit is. Uitzending gemist op je E2 ontvanger. Leuk omdat het kan, maar mist nog wel wat functionaliteit (zoals pauzeren, spoelen enz.), maar afspelen gaat verder prima!

 

Autoshutdown

Zet de ontvanger automatisch stand-by na een bepaalde (in te stellen) tijd. Andere tv-kijkers in huis zette vaak alleen de tv uit en de ontvanger laten ze aan staan..ik heb de gewoonte om deze gewoon in stand-by te zetten wanneer niet in gebruik. Sinds dat HDMI-CEC werkt op de ontvangers gebruik ik deze plug-in eigenlijk niet meer omdat de ontvanger en televisie tegelijk uit en aan gaan..maar voor tv's zonder HDMI-CEC een handige plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...