Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Recentelijk kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Philips TV's met een ingebouwde satelliet tuner tamelijk forse beperkingen hebben. Op DiSEqC gebied kunnen ze uitsluitend een keuze uit 4 satellieten maken.

Tja, daar sta je dan met je T90 schotel en verdeeldoos voor maximaal 16 satellieten. Om over een over DiSEqC draaiertje nog maar niet eens te denken!

Zoekend naar gegevens zie ik dat dit soort onderwerpen echt een stiefkindje zijn bij de heren distributeurs. Zelfs Philips (dat haar consumentenelectronica gebeuren aan een japans bedrijf heeft verkocht) wist me niet te melden of er van hun merk ook tv toestellen waren die meer dan 4 satellieten aan konden.

Vandaar de vraag hier maar eens: weet iemand of en zo ja welke merken er zijn die meer dan 4 satellieten kunnen weergeven?

speciale interesse: C-Band

Geplaatst:

-samsung-led-tvs-met-een-sat-tuner-meer-dan-4-lnbs-mogelijk

hier een iets ouder draadje over soortgelijke vraag.

heeft met de diseqc versie te maken

bekende merknamen die via hun vertegenwoordigers in ons land geen antwoorden meer kunnen geven op hetgeen wat ze eigenlijk leveren en dus kunnen is inderdaad zeer merkwaardig.

zelf heb ik vaker bij dergelijke vragen eerst de Duitse vertegenwoordiger gebeld; die weten ook niet alles maar zijn wel gründlicher.

en als je het dan betreffende de diseqc versie weet, is er misschien weer een ander issue met betrekking tot de aantal zenders die de TV kan opslaan

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Hartelijk dank voor de link, ik heb naar zoiets gezocht maar niet gevonden.

Je opmerking over het aantal zenders dat kan worden opgeslagen is voor mij van veel minder belang. Ik laat alles weg wat met reclame, met sport en met kerk te maken heeft waardoor het aantal zenders dat ik zou willen opslaan best redelijk beperkt is zelfs bij een langere lijst van satellieten. Eigenlijk vraag ik me nog af of er tv-ontvangers zijn waar je softcamkeys kwijt kunt voor Oostenrijk, Tsjechië en Scandinavië maar dat zal wel heel veel te hoog gegrepen zijn dus laat ik dat maar zitten ;)

speciale interesse: C-Band

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...