Ga naar inhoud

Dreambox vragen van nieuwe gebruiker

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Een originele DM800SE heeft géén WiFi. Heb er zelf één. Wel is er ondersteuning voor USB WLAN Sticks en Bridges. Weet niet wat je ervoor betaald hebt, maar een originele kost €429,- een clone met jaarabonnement ongeveer €250,-. Als je hem origineel koopt hoef je je geen zorgen te maken over de Genuine Dreambox plugin. Deze zit immers dan al ingebakken. Een originele start op met Dream Multimedia software en leid je door de instellingen heen.

De website die de TS aangeeft doet uitsluitend in clones!

Denk dat de TS er beter aan doet om hem heel snel terug te brengen.. (Of de TS weet wel degelijk in het diepst van zijn hart een clone kocht en denkt hier snel even een oplossing te vinden)

Geplaatst:

De TS weet inmiddels wel dat het hier om een miskoop gaat maar voor alle zekerheid gaat de TS vanavond alles nog even nakijken.

De TS is uiteraard wel al een beetje verdrietig aan het worden :frown:

Geplaatst:

Hoeft niet. Terug brengen, en als ze dst niet accepteren, kondig je aangifte aan... Zullen ze hem vast terug nemen. Rechtsbijstand? Kan ook helpen. Zo heb ik mijn eerste dm ook terug gestuurd. Was ook een nepperd.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Gast Mimisiku
Geplaatst:

De jongens werken per bestelling volgens hun site. Alleen een GSM nummer om contact met ze op te nemen. Wat je nog kunt doen is ze bellen en 'dreigen' dat je ze aangeeft bij Dream-Multimedia als ze niet over de brug komen. Of aangifte bij de FIOD of politie iets brengt lijkt me erg vraaglijk (alhoewel correcte actie). Probleem is dat ze onmiddellijk zullen schermen met antwoorden als "Wat verwacht je voor dit geld?". Probleem is dat je als consument verplicht bent om informatie te vergaren over het product en *dus* kunt weten dat het voor die prijs altijd om een clone handelt. Door het vervolgens te kopen accepteer je dus dat je ee clone koopt.

Maar het ligt i.d.d. erg gevoelig.. Jammer voor de TS als hij echt dacht een origineel voor dat geld te krijgen..

Geplaatst:

gebruik je de dreambox als alternatief voor de horizon?

de dreambox heeft 1 tuner.de horizon dacht ik 6.

daarom kun je niet zappen tijdens opname.

ik weet niet of je dit van tevoren wist,of misschien ben je fout voorgelicht door die zaak en hebben ze je lekker gemaakt met een illegaal abonnement met alle zenders?

• Beheerder
Geplaatst:

Aangezien het een illegale clone betreft en de topic starter zo 'slim' is geweest die bij een bovendien nogal onbetrouwbaar ogend bedrijf te halen (alleen 06-nummer op de website, geen adres, geen KvK inschrijving), sluiten wij dit topic.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...