Maslow Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 hallo, daar ik alleen nog zenders van astra 3 bekijk, heb ik mijn monoblock eigenlijk niet nodig mijn oude inverto inverto IDLR-qudl40, die ik indertijd voor astra 1 gebruikte, heb ik nog steeds voordat ik het dak opkruip de volgende vraag: kan ik die LNB op astra 3 uitrichten of is ie alleen voor astra 1 te gebruiken? Azbox Premium+ HD DVB-2S voor CD; OF 0.9.5020 Sagem ISD91 HD voor TNT SAT; Visiosat SMC80
Seniorsatter Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 (aangepast) Ja, je kan je Inverto Silver Tech voor elke satelliet gebruiken, 10 juni 2014 aangepast door Seniorsatter
Maslow Geplaatst: 10 juni 2014 Auteur Geplaatst: 10 juni 2014 bedankt voor de info Azbox Premium+ HD DVB-2S voor CD; OF 0.9.5020 Sagem ISD91 HD voor TNT SAT; Visiosat SMC80
Sprietje Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Ik neem aan dat je de Inveto IDLB-qudl40 bedoeld?Bedenk wel dat je zonder de Astra 19,2 de fastscanlijst niet in kunt laden met de meeste ontvangers.
Maslow Geplaatst: 10 juni 2014 Auteur Geplaatst: 10 juni 2014 Ik neem aan dat je de Inveto IDLB-qudl40 bedoeld? Bedenk wel dat je zonder de Astra 19,2 de fastscanlijst niet in kunt laden met de meeste ontvangers. Ja, hij heet zelfs IDLR-QUDL40-EXTND-O ...? en... bedoel je met de fastscanlijst, de epg? ik doe eigenlijk weinig spannends met de AZbox, wat ik wil is opnemen en kijken tegelijk opnemen het liefst via de epg Azbox Premium+ HD DVB-2S voor CD; OF 0.9.5020 Sagem ISD91 HD voor TNT SAT; Visiosat SMC80
Sprietje Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Aha.., de extend quad long neck, zie: http://www.inverto.tv/products/product.php?id=75&typ=4Zeker geen verkeerde lnb.Nee, met de fastscanlijst bedoel ik de zenderlijst volgorde van CanalDigitaal. Gebruik je die niet, dan zitten alle Nederlandse gecodeerde zenders her en der verspreidt en moet je de zenders dus in je eigen volgorde gaan zetten, dus tussen de Duitse en vele andere zenders vandaan halen.De CanalDigitaal fastscanlijst vindt je hier:http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-hd-zenderlijst-tv-radio.pdf
Maslow Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Geplaatst: 11 juni 2014 doet me deugd, dat de longneck het goed doet heb weer even je link gevolgd, prima ding hè, indertijd gekocht voor de sagembox HD een dedicated LNB voor astra 3 is voor mij veel gemakkelijker te hanteren met mijn azbox en zeg nou zelf, alleen ned 1-,2- en 3HD, canvas en één HD daar ga ik toch niet moeilijk om doen 5 nummers op een papiertje en in no time uit het hoofd bedankt voor het meedenken, ben weer helemaal gerustgesteld Azbox Premium+ HD DVB-2S voor CD; OF 0.9.5020 Sagem ISD91 HD voor TNT SAT; Visiosat SMC80
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen