klaas65 Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 Ik heb een 2e hands digitale satelliet ontvanger van het merk strong 6850 gekocht met schotel met twee koppen Als ik hem aansluit krijg ik in het beeld no signaal en kan ook niet in het menu van de ontvanger komen. Weet iemand raad!!!! Groeten, Klaas
blackeyes Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 terug ermee vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
trust Geplaatst: 10 juni 2014 Geplaatst: 10 juni 2014 (aangepast) Emekli waarschuwde je al op 14 maart : En zo te horen, bent u niet zo op de hoogte van Sat TV, dus hier een goede raad, Koop niet te snel 2e hands en koop liever iets goedkoops in een winkel. Want als u niet oppast, koopt u zonder het te weten een SD ontvanger, en dit moet een HD ontvanger zijn. Can. Digitaal heeft al veel zenders omgezet naar een techniek, die ALLEEN in een HD ontvanger zit. En met de nieuwe aanwinst, wilt u toch ook wel beeld hebben, nietwaar?. 10 juni 2014 aangepast door trust Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
klaas65 Geplaatst: 10 juni 2014 Auteur Geplaatst: 10 juni 2014 als ik de ontvanger aansluit op de tv krijg ik alleen maar de tekst no signaal. ik moet toch gewoon in het menu van de ontvanger kunnen komen!!! als ik de ontvanger gewoon hebt aangesloten op de tv
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni 2014 Moderator Geplaatst: 10 juni 2014 Beste Klaas, het is een dichtgetimmerde ontvanger, een oud model van Canaldigitaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Beste Klaas.. Dit is nu zo'n overbekende 'kat in de zak'. Deze ontvanger is oud, SD en dus bij voorbaat volkomen nutteloos. Terug naar de verkoper..
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 En Canal Digitaal gecertificeerde ontvangers willen (eisen) een Seca kaart in het decoderslot. Geen kaart, geen menu..
Johan45 Geplaatst: 11 juni 2014 Geplaatst: 11 juni 2014 Eerst informatie inwinnen, dan weet je wat je koopt. Zo niet, koop je een kat in de zak... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen