Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als deze voor positieve zaken wordt gebruikt zoals artikel vermeld,om een baby hartje te bewaken op eventuele wiegendood,kan ik dat enkel maar toejuichen,want wie zelf een kind zo verloren heeft,weet wel beter.

Alleen ben ik bang,dat deze technieken zoals anderen weer misbruikt zal worden door allerlei type's,die er op uit zijn,onwettige zaken te doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik weet wel een ding waarmee je door een muur heen kan kijken.

• Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Als dit wordt gebruikt,waar een explosie is gebeurd,en de toegangen zijn versperd en niet direct een ingang mogelijk is,dan heb ik geen probleem met dergelijk toestel als dit bestaat.Helaas gaan soms ook dergelijke toestellen naar minder goed bedoelde mensen,die er verkeerde dingen mee doen.maar we wijken een beetje af.

Mocht ik hartpatiënt zijn,en alleen wonen,dan zou ik geen probleem hebben,dat 's nachts mijn hart in het oog wordt gehouden door het wifi signaal van mijn modem.Het zou me zelfs nog mogen kosten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ja dat noemen ze een raam.

Edje

Ja precies...  :D

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...