mati Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 (aangepast) Huh... ben je nou toch bij Vodafone gebleven? Kan je dat eens uitleggen? Je ergerde je eerst dat ze de boel dichtgooien en nu blijf je toch? Waarom dan? Ik heb een jaar contract tot mei 2015, waar ik niet onderuit kom. Hierna ga ik gegarandeerd naar een andere provider, mogelijk Solcon. De kwaliteit van de telefonie bij Vodafone is zo slecht, dat ik inmiddels mijn nummer heb laten porteren naar CheapConnect. Om te laten horen hoe slecht de kwaliteit is heb ik 2 geluidsbestanden bijgevoegd. Ik heb de belastingtelefoon gebeld, 1 keer via Vodafone en 1 keer via FreeVoipDeal. 0800-0543-Vodafone.MP3 0800-0543-FreeVoipDeal.MP3 25 juli 2014 aangepast door mati Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
BokkieBok Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 Inderdaad een groot kwaliteitsverschil... Gebruikt Vodafone soms een codec met een lage kwaliteit? HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
mati Geplaatst: 25 juli 2014 Geplaatst: 25 juli 2014 Welke codec er gebruikt is kan ik niet nagaan, want ik kan niet inloggen in het VOIP gedeelte van het Draytek modem. Ik heb eerder het idee dat er iets verkeerd is ingeregeld, want het geluid is erg overstuurd. Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen