Ga naar inhoud


Hier cable.xml voor regio Ziggo Breda 5555


Captainsoftware

Aanbevolen berichten


Beste Jerpsx,

 

Als je goed had gelezen gaat het hier om Breda 5555 netwerk en NIET 1111 zoals bij die aangegeven generator wel staat.

Ik kan je 1 ding vertellen...... ziggo is de laatste tijd FLINK bezig met het aanpassen van zenders IN transponders en heeft recentelijk een aantal frequenties gewijzigd.....

 

Ik heb voor iemand uit roosendaal al zon cable.xml gemaakt vanuit die DVTMONITOR (roosendaal) . Echter blijkt dat als je deze frequenties vergelijkt met een aangesloten Humax decoder je nog verschillen ziet in transponder frequenties ?!?!?!?!.

 

Voor breda staat deze niet op DVTmonitor wel een regio 5555 maar dan voor den Haag....en daar zitten de frequenties weer HELEMAAL anders en ook de zenders IN die transponders......

 

Daarom dacht ik (omdat ik zelf toch een cable.xml voor breda wilde voor mijn dreambox) laat ik eens zelf de info vergaren en andere mensen daar ook mee blij maken als ze deze willen gebruiken...

 

1 ding is zeker.... DEZE cable.xml voor BREDA werkt in iedergeval voor de datum vanaf 6-6-2014...

 

Dus antwoord op jouw vraag uiteindelijk dat je mij zou ontmoedigen is NEE. in tegendeel ik wil en zal er steedsa meer van te weten komen en uitzoeken voor mezelf en daar waar ik kan ook info met andere forum leden delen, zeker ik op diverse forums regelmatig de vraag tegen kom voor een goede cable.xml voor strikt bepaalde regios/steden e.d

 

Toch bedankt voor je meedenkende positieve reactie.

 

Groet,

 

CaptainSoftware

aangepast door Captainsoftware
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, foutje van mijn kant dan! Ik woon zelf ook in regio 5555, maar dan inderdaad in Den Haag. De cables.xml van de generator werkt hier op mijn DM600 perfect, daarom leek het mij zonde als je al dat werk allemaal handmatig opnieuw aan het doen was... ;)

 

Ik was in de veronderstelling dat 5555 overal hetzelfde was, maar daar is dus blijkbaar ook nog een verschil in begrijp ik. In dat geval zul je mensen uit Breda er zeker blij mee maken!  B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...