kve Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Hoe kan ik mij in Nederland abonneren op sky sports?
Tonskidutch Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 (aangepast) welke sky sports? 1 deze 2 deze 3 deze in europa heb je drie landen waar die sky sports officieel uitgezonden en te ontvangen zijn per satelliet en kabel ciao 15 juni 2014 aangepast door Tonskidutch Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
kve Geplaatst: 15 juni 2014 Auteur Geplaatst: 15 juni 2014 de engelse sky sports. het gaat mij vooral om golf - dat bijv. vandaag wordt uitgezonden op sky sports 4.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 juni 2014 Moderator Geplaatst: 15 juni 2014 Ik zou zeggen, google eens op Sky sports in Nederland. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
kve Geplaatst: 15 juni 2014 Auteur Geplaatst: 15 juni 2014 ceesv hartelijk dank voor dit briljante advies ! geen idee dat sky tegenwoordig in Nederland verkrijgbaar is. Helemaal top !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen