Ga naar inhoud


KPN moet Belgischie zenders doorgeven!


rolandroland

Aanbevolen berichten


Nee daar is geen capaciteit voor dat hebben ze geprobeerd duidelijk te maken. Lachen dit maar het was te proberen. Tja dan moeten ze een onmisbare zender droppen. Ben benieuwd wie de gelukkige gaat worden. In Duitsland wordt binnenkort een programma vervangen op kanaal 52 van Wesel. Dit zal CNN, Eurosport of Tele 5 worden. Ik zet erop in dat Digitenne CNN laat vallen en NRW Eurosport (hoewel dat in Duitsland slecht zal vallen). En zo wordt het toch nog een beetje spannend op de antenne in 2014 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom geldt dit dan niet voor Canal Digitaal?

Genoeg pakketten waar niet al die Belgische zenders in zitten.

Dat minimum van 30 halen ze zeker door alle FTA mee te tellen?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daar is geen capaciteit voor dat hebben ze geprobeerd duidelijk te maken. Lachen dit maar het was te proberen. Tja dan moeten ze een onmisbare zender droppen. Ben benieuwd wie de gelukkige gaat worden. In Duitsland wordt binnenkort een programma vervangen op kanaal 52 van Wesel. Dit zal CNN, Eurosport of Tele 5 worden. Ik zet erop in dat Digitenne CNN laat vallen en NRW Eurosport (hoewel dat in Duitsland slecht zal vallen). En zo wordt het toch nog een beetje spannend op de antenne in 2014 :)

 

Er is capaciteit genoeg. 1 Belgische TV en 5 Belgische radiozenders worden per 1 oktober toegevoegd. Linkje

aangepast door EdjeKroketje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja. Als je die zenders toch al FTA uit de lucht kan halen wordt je hier nu niet echt enthousiast van.

FOX werd tijd idd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas voor mij, geen winst. Daarnaast komt FOX een beetje laat, het schip is al bijna gezonken: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/16342/fox-gaat-drastisch-bezuinigen-op-mensen-en-uitzendingen.html

Maar hoe kan het nu gebeuren dat de Belgen erbij komen zonder een programma te schrappen? KPN heeft zich bij het commisariaat voor de media toch getracht te beroepen op capaciteits beperkingen? Heb ik iets gemist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas voor mij, geen winst. Daarnaast komt FOX een beetje laat, het schip is al bijna gezonken: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/16342/fox-gaat-drastisch-bezuinigen-op-mensen-en-uitzendingen.html

Maar hoe kan het nu gebeuren dat de Belgen erbij komen zonder een programma te schrappen? KPN heeft zich bij het commisariaat voor de media toch getracht te beroepen op capaciteits beperkingen? Heb ik iets gemist?

Ja je hebt iets gemist, CodeRate van NTS4 ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt iets gemist, CodeRate van NTS4 ;-)

Dat heb ik inderdaad gemist maar ik kan dit ook nergens terugvinden, zelfs niet op dvbt4all.nl. Maar het is tegelijk geen antwoord op de vraag hoe het kan dat KPN opnieuw bezwaar maakt tegen de uitbreiding terwijl zij gelijktijdig laat zien dat het toch kan. Nou begrijp ik wel dat een hogere code rate in randsituaties tot klachten kan leiden maar er wordt wel voor gekozen. Ik ga er niet vanuit dat ter compensatie het zendvermogen wordt verhoogd, dan zou het een geldkwestie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er geen capaciteit zou zijn en KPN wordt dit verplicht dan kunnen ze natuurlijk ook kiezen voor een zeer lage kwaliteit? Maar daar zullen de klanten niet blij mee zijn en dan krijg je daarover klachten, dus dat moet je ook niet willen. Op http://www.radio-tv-nederland.nl/ staat dat KPN in bezwaar gaat. 

 

Hoeveel capaciteit is er nog over Edje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist niet dat er al een topic van was.

 

Vandaag mail:

 

Geachte heer/mevrouw xxxxxx,

 

Binnenkort vinden er wijzigingen plaats voor Digitenne. In deze e-mail leggen we u precies uit wat dit voor u betekent.

 

Met Digitenne kijkt u straks ook naar FOX

Vanaf 1 augustus 2014 kijkt u met Digitenne op kanaal 26 naar de zender FOX. Op verzoek van velen komt deze zender in de plaats van 13th Street.

 

Per 1 oktober worden er ook Belgische zenders toegevoegd

Op 1 oktober 2014 wordt de Belgische tv-zender Ketnet / OP12 toegevoegd. Tevens worden de Belgische radiozenders Radio 1, Radio 2, MNM, Stubru en Klara per 1 oktober toegevoegd.

 

Stel na 1 oktober uw tv-ontvanger opnieuw in

Om de Belgische zenders te ontvangen dient u na 1 oktober uw tv-ontvanger opnieuw in te stellen. Dit doet u als volgt:

1. Zet uw tv-ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen via het menu van uw tv-ontvanger

2. Stel hierna de zenders opnieuw in

Wilt u uitleg over hoe u uw tv-ontvanger opnieuw instelt? Kijk op kpn.com/digitennewijziging of raadpleeg uw handleiding.

 

Hebt u nog vragen?

Op kpn.com/digitennewijziging vindt u een overzicht van alle veranderingen. Mocht u naar aanleiding van deze veranderingen uw Digitenne abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit tot 1 augustus 2014 kosteloos doen via onze gratis Klantenservice: 0800-0402 (optie 3). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Femke Kothuis

Directeur Klantenservice

index-20140410_07.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...