Ga naar inhoud


Vreemde spam vandaag


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaan een spam email in mijn Hotmail.

 

Het vreemde is dat ik in de lijst van geadresseerden een heleboel bekende namen / e-mailadressen zie staan.

 

Ik noem er een paar

  • Mojo
  • Ome Merde
  • Pappapiet
  • Pet123

 

Maar ook wat oudere zoals HumaxSettings.

 

Zijn we gehackt?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Graag de inhoud van die email, of liever nog de bron (headers) even via het contactformulier naar mij en niet hier plaatsen.

 

Ik kan je met zekerheid zeggen dat er hier niets gehacked is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik vanavond doen. Ik kan vanaf mijn telefoon de headers niet zien.

 

Mojo heeft PM

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen dat iemand op die lijst zijn info ergens heeft ingevoerd op zo een ''log hier in om je vakantie fotos te zien" scam en zodoende dit gebeurt.

 

Als S4A het probleem zou zijn hadden we denk ik allemaal wel een mailtje gehad... en ik krijg nooit mailtjes van S4A tenzij ik een regel breek. ;)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit al de hele dag achter een computer had er gisteren dus niet zoveel zin meer in.

Ik zal hem zo vanaf mijn PC doorsturen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dank je.

 

Er stonden slechts een paar sat4all leden in die enorme lijst email adressen. Ik denk eerder dat er een Duits forum gehackt is of misschien een ouder Nederlandstalig forum, maar dit was met zekerheid niet afkomstig uit de sat4all database. Het kan natuurlijk ook dat er een of ander forum is overgenomen of is stopgezet en dat men de database nu uitmelkt voor een of andere reclame mailing.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nope, en zelfs dan had men al die andere email adressen er bij moeten verzinnen ;)

Er staan slechts 2 mensen tussen waarvan het email adres in de sat4all database staat, waarvan 1 lid dat al heel lang niet meer actief is. Er staan wel nog 2 andere mensen tussen waarvan ik aan de hand van hun naam weet dat ze ook een sat4all account hebben, maar daar staat een geheel ander email adres in. De rest van de adressen zijn mij onbekend.

 

De oude sat4all server staat hier nog steeds in een schap te verstoffen, maar die heeft wel een 5-voudige disk-wipe gehad :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, het sat wereldje is klein. Ik denk dat deze adressen nog uit de tijd komen dat ik sleutels moest downloaden voor mijn Humax 5400. Dat was inderdaad vaak op een Duitse site. Maar of ik daar mijn e-mailadres voor gebruikt heb betwijfel ik.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...