max247 Geplaatst: 17 juni 2014 Geplaatst: 17 juni 2014 Voor mijn samsung lcd tv welke 2 dvd-s tuners heeft zoek ik een ci om te kunnen opnemen en kijken op hetzelfde moment. Nu gaan er wisselende verhalen. Wie kan mij adviseren over welke ci aan te schaffen.
jako87 Geplaatst: 17 juni 2014 Geplaatst: 17 juni 2014 Kan alleen voor 2 zenders op dezelfde transponder, er kunnen geen 2 streams door 1 CI module, althans niet bij consumentenapparatuur.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 juni 2014 Moderator Geplaatst: 17 juni 2014 Opnemen kan wel, het komt alleen gecodeerd op de HD te staan. Terugkijken binnen 1 dag, daarna zijn de sleutels ongeldig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Terradon Geplaatst: 17 juni 2014 Geplaatst: 17 juni 2014 Met een Aston 1.07 met software 2.26 kan dat dus wel een opnemen en een andere tegelijker tijd kijken vandaar ook de naam dualcam..... Werkt hier al jaren goed.... groetjes......
max247 Geplaatst: 17 juni 2014 Auteur Geplaatst: 17 juni 2014 Bedankt voor de antwoorden. Geldt de opname beperking (binnen 1 dag terugkijken) ook voor de aston ci? Lijkt me toch niet wenselijk dat het binnen 1 dag teruggekeken moet worden.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 juni 2014 Moderator Geplaatst: 17 juni 2014 De Aston iseen dual cam, die zou in principe in staat moeten zijn om meerdere zenders tegelijk te decoderen. In de praktijk werkt dit echter slechts bij een klein aantal ontvangers. Wanneer het programma gecodeerd wordt opgenomen kan je dit nog ongeveer 1 - 2 dagen met je kaart decoderen. Daarna verandert de sleutel en kan de kaart het programma niet meer decoderen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen