Ga naar inhoud


Fox Sports via CanalDigitaal om Wimbledon op te nemen.


tajvdz

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vraagje over Fox Sports via Canal Digitaal.

 

Ik heb al jaren een abonnenemt via UPC (voorheen Eredivisie Live).

Nu kan ik normaal de kanalen 1, 3 en 5 ontvangen maar nu tijdens de zomer kan ik ook tijdelijk gratis kijken naar de internationale kanalen 2 en 4. 

 

Weet iemand of die bij Canal Digitaal ook het geval is?

Ik wil ivm meer mogelijkheden met opnemen (bij UPC op de mediabox en via satelliet op de Dreambox) tijdens Wimbledon ook via Canal Digitaal een abonnement op Fox Sports afsluiten en dat meteen weer opzeggen (maand opzegtermijn).

 

Nu heb ik straks gebeld met Fox en Canal Digitaal en ik krijg erg tegenstrijdige berichten te horen. Op de webiste van Canal Digitaal staat dat ze alleen de Fox kanalen 1, 2 en 3 doorgeven. Dit zei het meisje aan de telefoon eerst ook maar later zei ze oh nee het zijn er toch 5.. In mijn zenderlijst zijn ook alleen 1, 2 en 3 maar terug te vinden.

Weet iemand precies hoe het zit?

 

En heb ik deze zomer de internationale kanalen of kanaal als het alleen 2 is gratis als ik alleen een abonnement afsluit voor Eredivisie?

Als dat niet zo is dan moet ik de combi nemen.

 

Tot slot hoe zit het met het 6e kanaal? Dat is een internet kanaal. Is die alleen te zien bij het internationale en combi pakket of ook bij Eredivisie?

 

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven, zo niet dan neem ik maar combi voor 5 euro meer dan weet ik zeker dat ik alles wat via Canal Digitaal te ontvangen is kan kijken en dan zal de rest (inclusief 6) wel via internet werken..

 

 

aangepast door Johan45
Onderwerp aangepast.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Ik heb een vraagje over Fox Sports via Canal Digitaal.

 

 

Weet iemand of die bij Canal Digitaal ook het geval is?

Ik wil ivm meer mogelijkheden met opnemen (bij UPC op de mediabox en via satelliet op de Dreambox) tijdens Wimbledon ook via Canal Digitaal een abonnement op Fox Sports afsluiten en dat meteen weer opzeggen (maand opzegtermijn).

 

 

Beste tajvdz.

 

Een abonnement bij CanalDigitaal ga je voor minimaal één jaar en maximaal twee jaar aan.

Na afloop van je contract kan je per maand opzeggen...

Ik denk niet dat dit je bedoeling is, maar ik kan me vergissen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij UPC toch ook, geen beeld zonder een boxkey etc.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan die UPC Mediabox maar één kanaal tegelijk opnemen dan?

(Nog een reden om geen UPC te kiezen dus).

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En FOX Sports 2 HD Int draait alleen op gecertificeerde ontvangers of een nieuwe CI module... Bij UPC ben je dus veel beter af..

Die CI-module werkt op een Dreambox ook niet dacht ik?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een enigma2 box met een CI slot nodig, dan werkt het wel.

 

Nog even mee geven, bij een abonnement wijziging ga je een nieuw contract aan van 1 jaar.

Heb je dus een abonnement bij CanalDigitaal en je besluit om Fox Sport er bij te nemen zit je vast aan een jaar contract.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wimbledon opnemen ? Alleen al VIJF BBC Red Button kanalen op Astra 2 !

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wimbledon opnemen ? Alleen al VIJF BBC Red Button kanalen op Astra 2 !

 

Ik ken maar één BBC red button kanaal.  Geef eens de freq's en parameters AUB.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

11464 H, 22000, 5/6 op 28oost

zowel in SD als HD, geloof ik (ik ontvang alleen 5 SD kanalen, er schijnen ook 3 HD kanalen te zijn had ik gelezen?)

ze heten 22101 t/m 22105.

 

Bij sportevenementen worden vaak gelegenheids-redbuttonkanalen in het leven geroepen.

Olympische spelen, het WK voetbal + Wimbledon, ...

 

groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...