babylon Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Hallo, Ben en blijf nu eenmaal een noob met satelliet spul helaas maar ik kom er niet meer uit. Mijn clark tech had de geest geven en heb nu een Sab titan ftasc gekocht. Toen de man het in de winkel stond te vertellen klonk het makkelijk maar nee dus.. Sab mag dan wel ook in nederland zitten, de gebruiksaanwijzing is een ramp. Vele onderwerpen met uitleg ontbreken. Wie kan mij helpen om de instellingen goed te krijgen? Liefst even 06 via PM dat ik kan bellen anders typen we tot we blauwe vingers hebben.
Beheerder Michel Geplaatst: 21 juni 2014 Beheerder Geplaatst: 21 juni 2014 Dat is natuurlijk niet het idee achter een forum. Stel hier een concrete vraag, dan krijg je ook hier een concreet antwoord. Wat is er om te beginnen niet goed/werkt niet? Je vraag is wel heel erg algemeen of nietszeggend. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 En waar woont Babylon? Wat voor schotel/LNB setup heb je?
babylon Geplaatst: 21 juni 2014 Auteur Geplaatst: 21 juni 2014 Hallo Receiver is een Sab titan ftasc Schotel is een triax 88cm De schotel is wel goed denk ik. Is 4 jaar geleden door forumlid goed gezet. Probleem is het instellen van mijn local locatie ...en dat de satellieten gezien worden.... Heb ik astra.....90% signaal klik ik op satelliet scan....zegt het schotel verplaatsen.....terwijl het op astra staat met goed signaal... Woon in hellevoetsluis....
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Handleiding lijkt me niet zo heel erg verkeerd hoor.. Net even op de website gekeken.. Heb je de laatste firmware in de ontvanger zitten?
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Oké. Betreft het een vaste schotel met 1 of meer LNB's of via een rotor?
babylon Geplaatst: 21 juni 2014 Auteur Geplaatst: 21 juni 2014 Of kan ik beter iemand bij mij in de buurt zoeken tegen betaling= want 1 LNB is blijkbaar ook niet het beste...
Beheerder Michel Geplaatst: 21 juni 2014 Beheerder Geplaatst: 21 juni 2014 Je hebt in ieder geval zo goed als geen geduld. Er zijn hier mensen die jou kunnen en willen helpen, maar zoek dan liever niet naar de gemakkelijkste weg, want dan kan je net zo goed een advertentie op marktplaats zetten of je dealer bellen en die de boel af laten stellen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Je rotor settings zijn verkeerd of helemaal niet meer ingesteld. Best dat hè iemand in de buurt zoekt. Je kunt bij de antenne configuratie vast instellen dat je een rotor hebt.
babylon Geplaatst: 21 juni 2014 Auteur Geplaatst: 21 juni 2014 Geduld is niet mijn sterkste kant maar ben dan ook lang bezig om zelf uit te vissen wat er mis gaat. Natuurlijk hoop ik dat er iemand is die de Sab titan kent. Bovendien....en dat is gewoon eerlijk...gaat telefonisch 1000x sneller. En iedere keer vragen beantwoorden voor jullie e.d gaat vreselijk veel tijd in zitten... Dat het forum is voor vragen dat begrijp ik....is mijn business.....maar basic vragen m.b.t ingebruikname heeft telefonisch mijn voorkeur....
babylon Geplaatst: 21 juni 2014 Auteur Geplaatst: 21 juni 2014 Voorbeeld is satelliet BADR, geeft 90% signaal....klik op satelliet scan....en zoeken.....krijg ik satelliet verplaatsen.... terwijl er signaal is ......heel raar allemaal...
Beheerder Michel Geplaatst: 21 juni 2014 Beheerder Geplaatst: 21 juni 2014 Geduld is niet mijn sterkste kant maar ben dan ook lang bezig om zelf uit te vissen wat er mis gaat. Natuurlijk hoop ik dat er iemand is die de Sab titan kent. Bovendien....en dat is gewoon eerlijk...gaat telefonisch 1000x sneller. En iedere keer vragen beantwoorden voor jullie e.d gaat vreselijk veel tijd in zitten... Dat het forum is voor vragen dat begrijp ik....is mijn business.....maar basic vragen m.b.t ingebruikname heeft telefonisch mijn voorkeur.... Nogmaals, dan plaats een advertentie op marktplaats. Hier helpen we elkaar openbaar op het forum. Daar is het voor bedoeld, dan hebben andere lezers er mogelijk ook voordeel bij. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
babylon Geplaatst: 21 juni 2014 Auteur Geplaatst: 21 juni 2014 Ik neem je niets kwalijk hoor maar dan kan ik maandag beter SAB zelf bellen. Die weten het nog beter. Om hier elk puntje te typen heb ik geen tijd voor. Ik wil direct kunnen communiceren,, is beter voor mij ook en hoef ik niet veel te typen.
Aanbevolen berichten