Beheerder Michel Geplaatst: 21 juni 2014 Beheerder Geplaatst: 21 juni 2014 Dan zit je op een forum helemaal verkeerd Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
babylon Geplaatst: 21 juni 2014 Auteur Geplaatst: 21 juni 2014 Niet helemaal correct. Ligt er aan hoe snel een antwoordt gewenst is gezien de situatie. Heb ik zeeën van tijd dan maakt dat niet uit. Ik heb inmiddels een paar satellieten werkend al ben ik nog verre van tevreden. Mijn schotel zicht is op het zuiden en oosten. Hoeveel satellieten moet ik kunnen instellen - ontvangen ? Momenteel werk ik met rotor en 1 LNB. Ik zie dat er genoeg verkocht wordt in 2e hands forum...Kan ik daar wat mee om het ontvangst uit te breiden of zit ik vanwege locatie niet goed..?
a33 Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Mijn schotel zicht is op het zuiden en oosten. Hoeveel satellieten moet ik kunnen instellen - ontvangen ? Momenteel werk ik met rotor en 1 LNB. Ik zie dat er genoeg verkocht wordt in 2e hands forum...Kan ik daar wat mee om het ontvangst uit te breiden of zit ik vanwege locatie niet goed..? Nu alweer een nieuwe vraag? Is je eerste vraag al opgelost? Zie je beginpost: Mijn clark tech had de geest geven en heb nu een Sab titan ftasc gekocht.... Wie kan mij helpen om de instellingen goed te krijgen? Van een hak op de tak topic wordt niemand veel wijzer..... Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
babylon Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Geplaatst: 22 juni 2014 Beste A33, niet echt van de hak op de tak, er reageerde ook verder niemand meer. En ik had geen zin verder af te wachten omdat de clark tech gewoon vast liep...ding was 4 jaar oud.. Maar ik heb er nu al meerdere satellieten in staan, en dat zonder hulp....,tja als forums het laten afweten moet ik zelf maar gaan proberen.... Ik hou van snel dingen oplossen, en forums werken nu eenmaal langzaam...
Beheerder Michel Geplaatst: 22 juni 2014 Beheerder Geplaatst: 22 juni 2014 Dit wordt langzaam te belachelijk voor woorden. Op slot er mee! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten