Ga naar inhoud


Geen beeld via HDMI


Unetwork

Aanbevolen berichten

ik weet zeker dat die orgineel is, heb het gechecked ook vanuit info..
Er zijn hier nog enkele te koop hoor, in Macedonie.
Zelfst nog een nieuwe in doos 7025 gezien.
Ook via de diverse veiling sites kan je nog zat V1 en V2 vinden n uiteraard ook clones maar dat zie je weer aan de prijs terug en aan de rating van de verkoper
Maar als ex moderator zou ik zeggen: We dwalen af

Vreemd dat ik gewoon na uren aan pogingen geen beeld op de Thomson kreeg en wel op mijn oude 32 inch LCD.

aangepast door Unetwork

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb wel eens gehoord dat een goldplated hdmi kabel niks zegt.

De signaal uitwisseling gebeurt digitaal en of je nu een goldplated driedubbel afgeschermde kabel hebt of gerecycled prikkeldraad:

het gaat erom of de juiste adertjes op elkaar zijn doorgekoppelt!

De hdmi kabels van de Action schijnen probleemloos te werken en fancy "monster" kabels geven niets dan ellende icm bepaalde apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens gehoord dat een goldplated hdmi kabel niks zegt.

De signaal uitwisseling gebeurt digitaal en of je nu een goldplated driedubbel afgeschermde kabel hebt of gerecycled prikkeldraad:

het gaat erom of de juiste adertjes op elkaar zijn doorgekoppelt!

De hdmi kabels van de Action schijnen probleemloos te werken en fancy "monster" kabels geven niets dan ellende icm bepaalde apparatuur.

ok ik heb diverse kabels geprobeerd en als je alles goed hebt gelezen weet je dat het wel met andere boxen lukt

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf veel spijt van de aanschaf van mijn VU SOLO. Namelijk dat ik die aankoop niet veel eerder gedaan heb...

 

Dus een prima (zo niet beter) alternatief lijkt me.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xtrend 6500 is qua softwarere stabiel, probleemloos, goed uitgekristalliseerd en qua software/drivers/kernel 3.8.7 ook een hele stap verder dan DMM met 3.3.x en VUsolo met 3.1.1, of 3.3 voor de nieuwere types VU.

 

Of even wachten op de nieuwe generatie Xtrend 7000/7500 met 1.3 ghz proc,  gigabit lan, software/kernel/drivers 3.13.8

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt Metoo ik ga wel kijken waar deze hier in de buurt te koop is, helaas is in Macedonie niet veel keuze buiten dan de veiling sites of internet shops.
Ik heb tevens Thomson geschreven of hier een oplossing voor komt zoals andere merken, Samsung met een firmware update.
 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...