Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heeft ook iemand anders probleem en veel crashes (elke 10 min) op zijn dm8000 . het gaat zo dat de beeld loopt vast maar de geluid loopt wel door en ik kan alleen handmatig dm uit en aan zetten zodat de probleem kan verhelpen .

Mij imag laste PLi met laste update .

Weet iemand een raad ervoor .

Ik heb ook twee keer gefleshd maar helpt niet .

Wat zijn andere images naast Pli dat wel goed en stabile zijn?

aangepast door jaws

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Nee, nooit last van... Draait hier op OpenPli 4.0

Geplaatst:

volledig terug met dreamup laatste versie flashen en klik eerst op extra bij dreamup tool en klik op badsector, en laad dan je nieuwe software pli enz

http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm8000-flashing-dreamup

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

• Beheerder
Geplaatst:

Slecht advies! Van die bad sector optie moet je afblijven!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hier ook geen problemen met de Pli4.0

Heb je bepaalde plug-ins geïnstalleerd?

deze kunnen ook voor een instabiele box zorgen.

Als je een andere image wil proberen neem dan de Newnigma.

Deze is het meest gebaseerd op de originele software en heel stabiel.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Ik zou eerst proberen om de hd eruit te halen of usb sticks die aan de dm8000 hangen, mocht die er zijn dat zou ook de oorzaak kunnen zijn als jij zegt heb al diverse keren de software vernieuwd.

en op welke cam draait de box ?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Slecht advies! Van die bad sector optie moet je afblijven!

als er rotzooi van software op je dreambox zit is dit de beste oplossing michel,en je laad dan eerst de originele soft van http://www.dream-multimedia-tv.de/downloadcenter#DM8000

en achteraf zet je er Vb:pli op je ontvanger

dit lijkt mij toch steeds de beste oplossing

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

• Beheerder
Geplaatst:

Volgens mij begrijp jij helemaal niet waar die optie voor is.

Die is bedoeld om slechte (kapotte) sectoren in het NAND flash uit te sluiten zodat ze niet meer beschreven worden.

Dat dient dus alleen te gebeuren als vastgesteld is dat dit de oorzaak is en dat is dus niet vastgesteld dus moet je daar met je vingers vanaf blijven!!!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Als je in de buurt van Haarlem woont mag je wel even langskomen met je box.

Beste optie blijft om je OpenPli opnieuw te flashen. Geen plugins en kijken hoe hij zich gedraagt. Op afstand is heel moeilijk na te gaan waar het precies mis gaat.

Is het een originele DM8000 of een clone. Welke tuners zitten erin? Allemaal zaken die een rol spelen

Geplaatst:

Ik zou eerst proberen om de hd eruit te halen of usb sticks die aan de dm8000 hangen, mocht die er zijn dat zou ook de oorzaak kunnen zijn als jij zegt heb al diverse keren de software vernieuwd.

en op welke cam draait de box ?

hi ik heb alleen een hard van 2 tera erin zitten en ik gebruik ccam

Geplaatst:

Als je in de buurt van Haarlem woont mag je wel even langskomen met je box.

Beste optie blijft om je OpenPli opnieuw te flashen. Geen plugins en kijken hoe hij zich gedraagt. Op afstand is heel moeilijk na te gaan waar het precies mis gaat.

Is het een originele DM8000 of een clone. Welke tuners zitten erin? Allemaal zaken die een rol spelen

nee helaas woon in het ooste bij doetinchem in de buurt ik heb verder geen plugin geinstallerd behalve ccam naturlijk en setting lijst .maar toch bedank voor aanbod.

Geplaatst:

ik ga wat aanvullende info geven ik gebruik nu de dreambox op het camping dus daar kijk ik vaak de duist zendens (free to air zoals zdf )en dus daar heb ik geen internet verbinding .zou hier mee te maken hebben ?maar wat vreemd is dat het crash is alleen bij de beeld en geluid gaat wel lekker door maar ik kan verder de dm niet met afb bedienen .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...