Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Smetje ik heb nu  de PB er in geflashed maar vind even de camd niet terug in de feeds.

Waar is deze te vinden?

Wat doet pli (laatste item van de feeds) softcamsetup ?

Ik heb wel nfi van 03.07.2014

Alvast dank

grts

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Momenteel is het bar gesteld met de OpenPli 4.0 build. Er schijnen zeer ernstige server/build fouten te zijn. Komt door de introductie van de Branding Environment. Problemen voor de Dreamboxen, VU+ en XTrend. Als je OpenPli nog loopt voorlopig niet updaten! Het is nu bijna juli en nog steeds geen nieuw bootlogo

Nieuwe bootlogo is er al hoor!

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ja, had het gezien! Is al opgewaardeerd. Vanavond even de DM500HD en de XP1000 laten opwaarderen....

Geplaatst:

hallo ik ben weer terug met het onderwerp crashen van mijne dm 8000 .want na het flashen van dmm image heb ik geen last meer gehad van crashen .maar since paar dagen ben ik weer gaan opzoeken wat er mis gaat .en heb ik weer pli erop gezet om te testen of de probleem weer voor doet. en nu denk ik heb ik de probleem gelokaliseerd.

Na het flashen  heb IK geen plugin of iets gedownload en  niks toe gevoeged en ik zag dat db zonder te crashen loopt tot dat ik wifi van dm geactiveerd en ik gebruikte mij iphone als hotpost en toen nog geen twee min verder ja hoor beeld stil en geluid liep door en kon ook geen verbinding maken met iphone .en toen heb ik het weer een samung toestel gebrobeerd kon wel verbing kregen en liep wel langer door maar toch na 20 min stopt de beeld en voor probleem op te lossen moest ik wifi helemaal uitschakelen .daarna geen probleem dus dit was mij laste bevindingen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...