Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben laatst van Newnigma2 versie 4.0.10 overgestapt naar OpenPLI vanwege het feit dat ik OpenUitzendingGemist niet meer aan de praat krijg met Newnigma2. Heeft iemand dit wel aan de praat gekregen. Ik heb van alles geprobeerd, oa alles van het map Usr/Lib/Enigma2/Python/Plugins/Extensions/OpenUitzendingGemist gekopieerd naar Newnimga2, maar zonder resultaat. Ik zou graag weer terug willen naar Newnigma2, omdat deze naar mijn geweten beter functioneerd. Graag hoor ik het van jullie.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

• 2 weken later...

Geplaatst:

Het is lastig om de openuitzending gemist plugin aan te passen aan de closed source code van dmm.... Vandaar dat ik bang ben dat dit niet (eenvoudig) gaat lukken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst: (aangepast)

Het heeft ooit eens gewerkt met de oude versie. Maar door aanpassingen en vernieuwingen in OpenUitzendingGemist is dit dus alweer achterhaalt.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Het heeft ooit eens gewerkt met de oude versie. Maar door aanpassingen en vernieuwingen in OpenUitzendingGemist is dit dus alweer achterhaalt.

Kan met DM8000 experimenteel OE2.0 incl. GP 3 werken?

Bedankt

Geplaatst: (aangepast)

Kan met DM8000 experimenteel OE2.0 incl. GP 3 werken?

Bedankt

Geen idee ik werk nooit met GP3 plugin. Als ik met OE2.0 werk dan wil ik de plugins er zo in hebben net als bij Pli, en niet als extra plugin die dan zomaar alles omgooit.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Probeer OpenATV eens, daar zit alles in wat in Pli zit en een hoop extra's, ook openuitzending gemist. 

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...