Hodde Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 (aangepast) Heb mijn satelietontvanger Amiko Mikro HD en Samsung tv UE19F4000 op elkaar aangesloten.Als ik deze apparaten tegelijk inschakel heb ik geen beeld.Als ik mijn TV even uit en aanzet werkt alles prima en kan ik alle zenders bekijken.Bij vorige TV Schotelontvanger combinatie had ik dit probleem niet.Wie heeft een idee? 24 juni 2014 aangepast door Michel Gebruik bij het plaatsen van een bericht op dit forum a.u.b. een duidelijke titel en plaats je bericht in het juiste forum. Bvd.
muppet Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Hoe heb je het aangesloten via hdmi of scart vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
muppet Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Moet je in de instellingen van de hdmi op de tv als je daar wat kunt veranderen. De tv heeft nu een signaal nodig om de hdmi te openen soms kun je dit veranderen. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen