Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 Met vri ned lelijke groet is niet echt nodig Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Clemens-vuplus Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 Niet nodig --> akkoord...maar een goede gewoonte vind ik! Met vriendlijke groet, Clemens docendo discimus
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 zal dat dan maar aan de taalkunde gerelateerd met een korreltje zout nemen Nothing Compares 2U Jimmy Scott
bellejt Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 Clemens gewoon mvg zetten .Wordt internationaal goed begrepen.Ik heb ook probs met de nieuwe versie.De oudere werkt trouwens perfekt voor mijn VU duo2 en Optimuss OS1 dus blijft die er voorlopig opstaan.Het gezegde dat als het goed werkt er geen update nodig is geld hier dus wel een keer.Alvast voor mij Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
dutchandrew Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 En weer een update: Changes in 6.0.0.2- fixed UTF-8 conversion errors on copy&paste of services/markers- some GUI improvements
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen