Ga naar inhoud


Vu+Duo start niet meer op.


marcel1962

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Als je een imitatie vuduo hebt loop je het risico dat na een update het niet meer werkt. Weet je zeker dat het een originele vuduo is? Zit er op de bovenkant een sticker die naar een website verwijst?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook een paar keer gehad, en kreeg hem alleen werkend met een nieuwe flash. Als ik hem laat updaten laat ik hem niet automatisch rebooten, maar handmatig. Daar heb ik tot nu toe nooit problemen mee gehad.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vu duo en de 2 van mijn kameraad geupgraded naar pli 4.0.

De eerste keer,duurde het wel meer dan 5 minuten,vooraleer er beeld opkwam.

Dacht ook eerst van,oei,wat nu,maar na het nemen van een kopje koffie,kon ik er aan beginnen.

Of dit normaal is weet ik niet,maar ze werken allemaal perfect.

Als het pli 4.0 is,zou ik zeker meer dan 5 minuten wachten vooraleer je iets anders probeert.

suc6.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal vragen al gelezen en destijds al beantwoord

 

echter sommigen zijn nog ongelukkiger geworden door die extra informatie betreffende de elco

anderen doen er hun voordeel mee

 

en weer één nieuw bericht openen met exact dezelfde titel en exact dezelfde vraag

waarom niet

my two cents: nog eens één vraag van iemand die zelf niet zoekt en speurt, want de oplossing staat al drie jaar op sat4all

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...