Ga naar inhoud


ik heb dit gelezen van canaldigitaal abo buitenland.


napoli

Aanbevolen berichten

"Bovendien dacht ik dat je alleen op een buitenlands adres kunt registreren als je eerst een abonnement bij CanalDigitaal had op een Nederlands adres".

 

Nee, dat kan niet, had een probleem en wilde mij her registreren en dat kon allemaal, maar moest wel op een NL adres, met NL

bankrekening.

 

Werd wel goed geholpen via hun mail service, maar ´n adres in het buitenland is/was onmogelijk.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die bewuste site ook 3X ingevuld,met mijn echt adres en telefoon nummer (dus belgische gegevens).

Maar nooit heb ik een teken gehoord van CD.

Omdat ik gratis naar CD kan bellen,heb ik hen eens gebeld,en een vriendelijke dame vertelde me,dat het als belg niet mogelijk is om een abonnement af te sluiten bij hen.Zij zag wel geen probleem,als ik een nederlands adres met nederlands rekening nmr opgaf,om een abonnement af te sluiten.

Aangezien ik dat niet heb,heb ik de dame vriendelijk gemeld,dat ik het spijtig vond,en de verbinding verbroken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn mensen die rond de jaarwisseling op een aanbieding zijn ingegaan waarbij je een buitenlands adres kon ingeven evenals een buitenlandse rekening. De spullen werden prima afgeleverd en alles werkte...één maand. Zodra de gratis kijkperiode was afgelopen bleek een NL bankrekening en NL adres alsnog nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...