Ga naar inhoud


Vliegen met ryan air


1pm

Aanbevolen berichten

Ik wil in augustus naar vriend van me gaan in lloret voor 8 dagen nu ben ik bij de boeking van ryan air aan t kjiken maar zo goedkoop zijn die ook niet meer als een paar jaar geleden !

NU is mijn vraag veranderen die ook de prijs t.o.v wat ie nu staat naar die datum toe ?

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

eenmaal afgesloten... per bestelling is de prijs vast vanaf het moment dat je betaald / klikt via paydings of kredietkaart

 

maar elke scheet die je laat, in het vliegtuig of gedurende de checkin, kost extra

dus niets drinken, niet luid lachen, niks vragen

dat is bij al die prijsvechters

 

zal het nog even aanscherpen

 

je kunt net zo als vluchteling in een Container stappen in het Oosten en mag blij zijn dat die deur open gaat op een vriendelijk Continent waar ze toiletten hebben.

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil in augustus naar vriend van me gaan in lloret voor 8 dagen nu ben ik bij de boeking van ryan air aan t kjiken maar zo goedkoop zijn die ook niet meer als een paar jaar geleden !

NU is mijn vraag veranderen die ook de prijs t.o.v wat ie nu staat naar die datum toe ?

 

1pm

Hoe vaker jij kijkt op internet naar tickets hoe hoger de prijs wordt voor jou. Leuk he, Cookies?

 

De prijs van een vliegticket is gerelateerd aan flink wat zaken.

Niet alleen de service aan boord bijv. te meer, lokale festiviteiten, jouw surfgedrag op inet en het moment van boeken (vroeg boek korting).

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Naarmate je dichter bij de vertrekdatum komt zal de prijs steeds hoger worden.

 

Ook gebruikt men ip nummers en andere informatie om de prijs die jij op je scherm ziet steeds hoger te adverteren wanneer men merkt dat je interesse hebt voor een bepaalde vlucht.

 

En Easyjet is heilig vergeleken met bepaalde andere prijsvechters.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil in augustus naar vriend van me gaan in lloret voor 8 dagen nu ben ik bij de boeking van ryan air aan t kjiken maar zo goedkoop zijn die ook niet meer als een paar jaar geleden !

NU is mijn vraag veranderen die ook de prijs t.o.v wat ie nu staat naar die datum toe ?

 

1pm

 

De huidige prijs is inclusief alle toeslagen die vroeger pas bij de betaling getoond werden. Dat maakt in de Rotterdam-Bergerac vluchten die ik zeer regelmatig met RyanAir doe vaak de helft uit.

 

RyanAir is een ramp met al zijn trucken, maar voor 50 euro 1100 KM vliegen wil ik best wat ongemak accepteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RyanAir is een ramp met al zijn trucken, maar voor 50 euro 1100 KM vliegen wil ik best wat ongemak accepteren.

 

Ik niet. Ik word helemaal gestoord van die gasten met hun trukjes en daardoor de prijs kunstmatig laag te houden. Ze naaien je hoe dan ook. Misschien niet op de heenweg maar dan wel op de terugweg.

Alleen al die onhebbelijkheid om Hahn Airport, Hahn Frankfurt Airport noemen terwijl dat 150 km van Frankfurt/M ligt. Het is gewoon een boevenclub. :mad:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo duur? Ik zie vluchten vanaf 125 euro. Wie een beetje nadenkt snapt dat dat helemaal niet kan. Niet klagen dat je geen service krijgt. Dat hele circus rond prijsvechters daar heb je zelf voor gezorgd doordat je geen realistische prijs wil betalen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo duur? Ik zie vluchten vanaf 125 euro. Wie een beetje nadenkt snapt dat dat helemaal niet kan. Niet klagen dat je geen service krijgt. Dat hele circus rond prijsvechters daar heb je zelf voor gezorgd doordat je geen realistische prijs wil betalen.

 

 

Ik vlieg regelmatig voor 50 euro van Bergerac naar Rotterdam en zie met regelmaat nog lagere prijzen. Maar financieel kan dat best hoor, het aantal vluchten van de KLM die met verlies gevlogen worden is hoger dan bij RyanAir. Dat heeft te maken met het feit dat RyanAir er vrijwel altijd in slaagt alle stoelen te vullen. Veel winst maken ze niet maar zeker geen verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar financieel kan dat best hoor, het aantal vluchten van de KLM die met verlies gevlogen worden is hoger dan bij RyanAir. Dat heeft te maken met het feit dat RyanAir er vrijwel altijd in slaagt alle stoelen te vullen. Veel winst maken ze niet maar zeker geen verlies.

 

Geen wonder: de KLM, Lufthansa etc. bieden lijndiensten aan. Die gaan regelmatig en op vastgestelde tijden en daar kun je van op aan dat ze vliegen ook al zijn die toestellen maar voor een kwart gevuld. Dat is de verantwoording die een lijndienst heeft.

Ryanair & Co cancellen vrolijk hun vluchten als de stoelen niet voldoende bezet zijn om vage redenen.

De bestemmingen die Ryanair heeft zijn niet te vergelijken met die van een lijndienst.

Bij de KLM kan ik gewoon mijn koffer(s) opgeven zonder geneuzel en wordt ook niet als een klein kind met een geldboete bestraft als ik zelf niet mijn boardingpas heb geprint. Het is toch te gek om los te lopen. En ik krijg nog een bakje koffie en een snack op korte routes en wordt niet nog meer financieel uitgekleed.

Verder moet je de piloten en het board personeel eens horen houe die uitgemelkt worden. Piloten krijgen zelfs represailles als ze teveel brandstof meenemen. Geeft me ook zo´n veilig gevoel dat kort voor de landing de brandstof opeens op is. Is ook al meerdere keren gebeurd.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijzen variëren inderdaad per dag, per uur en soms per klik. Op vrije dagen, avonden en zelfs in de middagpauze gaat de prijs omhoog omdat er meer potentiële boekers op de site komen. Als het er naar uitziet dat een vlucht stoelen overhoudt, dan gaat de prijs omlaag naarmate de datum nadert. Wordt er echter vlot geboekt, dan gaat de prijs juist omhoog naarmate de datum nadert: "dynamic pricing"

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...