Tito99 Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Ik heb een scorpion hd801 pvr satelliet deze heb ik terug gezet naar fabrieks instellingen Deze wil ik updaten maar ik kan nergens software vinden en servers terug zetten Ccam Alvast bedankt
Gast Mimisiku Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Hoe bedoel je? Een C-Line toevoegen in CCCam?
Gast Mimisiku Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Wat moet er in die C-Line moeten komen dan?
Gast Mimisiku Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Normaal moet je een bestandje op een USB stickje zetten en deze moet dan via een menu optie worden ingelezen. Kun je het adres niet terugvinden? Normaal heb je 1 ontvanger die als server dient en de ander (jouw Scorpion HD801) die als client dient...
Tito99 Geplaatst: 24 juni 2014 Auteur Geplaatst: 24 juni 2014 Voor dat ik deze terug gezet heb stond op het MENU Servers instelling en PATCH MENU Nu is het nergens te zien.
Gast Mimisiku Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Ken deze ontvanger niet... Wellicht dat je even bij het forum van de leverancier kunt kijken... Ik woon in Haarlem.. Geen idee waar je zelf woont...
alles is simpel Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 druk op je AB de F1 toets in daarna 3 keer een nul en zie daar patch aan komt in beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen