Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem aan dat je OScam bedoeld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst: (aangepast)

En werkt dat wel Peter met je groene CDS kaart? Dus je kaartlezer is goed je hebt dan alleen de SD zenders van Astra19 waarschijnlijk.

ja werkt prima en volgens de dealer was deze kaartlezer al vernieuwd er staat naast de batterij een R.

alleen nog duimen dat hij de updates krijgt 

En ja Sjaak heb nu alle SD kanalen t/m Veronica alleen RTL8 niet

aangepast door Unetwork

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

ja werkt prima en volgens de dealer was deze kaartlezer al vernieuwd er staat naast de batterij een R.

alleen nog duimen dat hij de updates krijgt 

En ja Sjaak heb nu alle SD kanalen t/m Veronica alleen RTL8 niet

Canal Digitaal is sinds 25 februari gestopt met de SD-variant van RTL8 en Disney XD/Veronica.

Dus RTL8 is er niet meer in SD maar je kan met je SD-abonnement RTL8 HD van de Astra 3 ontvangen.

Hetzelfde geldt voor Disney XD/Veronica, dus lijkt me stug dat je die in SD ontvangt.

Zie http://www.canaldigitaal.nl/berichten-en-meldingen/

VU+ Duo
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Canal Digitaal is sinds 25 februari gestopt met de SD-variant van RTL8 en Disney XD/Veronica.

Dus RTL8 is er niet meer in SD maar je kan met je SD-abonnement RTL8 HD van de Astra 3 ontvangen.

Hetzelfde geldt voor Disney XD/Veronica, dus lijkt me stug dat je die in SD ontvangt.

Zie http://www.canaldigitaal.nl/berichten-en-meldingen/

waar gaat deze discussie over Alex?

Ik had het over bij het afsluiten van de kaart toen

Ik heb gewoon een nieuwe lijst kanalen.

Ging over de basis kanalen toen en nu dus peace brother

Laten we niet te veel gaan discuteren over welke kanalen og te ontvangen zijn...ging de laatste dagen (2) over mijn nieuwe ET9500 en de beginners problemen die nu (god zij dank) zijn opgelost

Mocht je in dit topic andere tips hebben dan graag, maar als ik DOScam zeg bedoel ik ook Doscam en mocht je verder lezen weet je ook dat er een OSCam mod is voor DOScam

Dit is alles wat ik verder kwijt wil over offtopic onderwerpen..laat me nu gewoon blij zijn met mijn nieuwe aanwinst...merci :).

Geplaatst:

CHIP moet BOVEN bij mijn kaartlezer en niet naar beneden!

Duh.

Doscam verwerkt de emm's prima. Via de webinterface kun je ze langs zien komen, net als bij oscam.

Dus nogmaals Lex1970, Sjaak, Jako en anderen voor het aanbevelen.
de et9500 is een echte positieve verassing voor mij, hij is zoveel malen sneller dan mijn DM800 HD, zelfst kan ik voor het eerst streamen zonder blok vorming, hij zapt super snel!
Mijn oude harde schijf heb ik van ex3 naar ex4 omgezet en zie al mijn bestanden weer staan dus niets verloren en dat is wel fijn, staan veel oude, voor mij belangrijke, opnames op.
Mijn USB wifi doet het ook.
Kortom ik ben heel tevreden, heb hier ook nog een externe DVD/CD UB brander dus die ga ik binnenkort ook proberen.
Heb hier ook nog IPTV en er gaat een nieuwe wereld voor mij open.

Nu nog een tweede, niet draaibare schotel voor 3 posities 13E, 19.2E en 23 kopen voor de tweede tuner

Nogmaals bedankt voor jullie hulp

aangepast door Unetwork

waar gaat deze discussie over Alex?

Ik had het over bij het afsluiten van de kaart toen

Ik heb gewoon een nieuwe lijst kanalen.

Ging over de basis kanalen toen en nu dus peace brother

Laten we niet te veel gaan discuteren over welke kanalen og te ontvangen zijn...ging de laatste dagen (2) over mijn nieuwe ET9500 en de beginners problemen die nu (god zij dank) zijn opgelost

Mocht je in dit topic andere tips hebben dan graag, maar als ik DOScam zeg bedoel ik ook Doscam en mocht je verder lezen weet je ook dat er een OSCam mod is voor DOScam

Dit is alles wat ik verder kwijt wil over offtopic onderwerpen..laat me nu gewoon blij zijn met mijn nieuwe aanwinst...merci :).

Waar slaat deze belachelijke opmerking op?

Ik wil je alleen maar helpen!

Met OScam weet ik hoe je die updates kan ontvangen, daar gaat standaard nl. niet.

Als Doscam afgeleid is van OScam zal je daar misschien ook wel wat moeten instellen.

En wilde je er alleen maar op wijzen dat je waarschijnlijk wel naar RTL8 kan kijken.

Maar anders zoek je het toch lekker zelf allemaal uit?

Ik word er een beetje moe van dat als je iemand wilt helpen je zo afgezeikt wordt!!!!

aangepast door Alex1970

VU+ Duo

Beste Alex ik had hier al dank tegen je gesproken, alleen een typ fout gemaak

Dus nogmaals Lex1970, Sjaak, Jako en anderen voor het aanbevelen.

de et9500 is een echte positieve verassing voor mij, hij is zoveel malen sneller dan mijn DM800 HD, zelfst kan ik voor het eerst streamen zonder blok vorming, hij zapt super snel!
Mijn oude harde schijf heb ik van ex3 naar ex4 omgezet en zie al mijn bestanden weer staan dus niets verloren en dat is wel fijn, staan veel oude, voor mij belangrijke, opnames op.
Mijn USB wifi doet het ook.
Kortom ik ben heel tevreden, heb hier ook nog een externe DVD/CD UB brander dus die ga ik binnenkort ook proberen.
Heb hier ook nog IPTV en er gaat een nieuwe wereld voor mij open.

Nu nog een tweede, niet draaibare schotel voor 3 posities 13E, 19.2E en 23 kopen voor de tweede tuner

Nogmaals bedankt voor jullie hulp

Had dus moeten zijn Dus nogmaals Alex1970, Sjaak, Jako en anderen voor het aanbevelen.
Tja een typ fout en een boos iemand, hoop bij deze dat alles nu wel duidelijk is, want ben echt dankbaar
Ging mij er alleen maar om dat als ik DOScam typ het geen Oscam is, DOScam is veel ouder als Oscam
Ging een beetje offtopic en maakte voor mij op dat moment niet uit of Veronica nu wel of niet SD te ontvangen was maar om de cam met kaart te laten werken...
Wellicht een beetje naar geschreven en vandaar ook hierboven, een goed bedoeld dank aan je en nog wat anderen...hoop dat je mijn excuses dus aanvaardt?

aangepast door Unetwork

Geplaatst:

Beste Alex ik had hier al dank tegen je gesproken, alleen een typ fout gemaak

Had dus moeten zijn Dus nogmaals Alex1970, Sjaak, Jako en anderen voor het aanbevelen.

Tja een typ fout en een boos iemand, hoop bij deze dat alles nu wel duidelijk is, want ben echt dankbaar

Ging mij er alleen maar om dat als ik DOScam typ het geen Oscam is, DOScam is veel ouder als Oscam

Ging een beetje offtopic en maakte voor mij op dat moment niet uit of Veronica nu wel of niet SD te ontvangen was maar om de cam met kaart te laten werken...

Wellicht een beetje naar geschreven en vandaar ook hierboven, een goed bedoeld dank aan je en nog wat anderen...hoop dat je mijn excuses dus aanvaardt?

Uiteraard, ook van mijn kant excuses.

Maar ik werd er een beetje moedeloos van als je hier al een paar keer op je donder hebt gehad van mods omdat je of geen goed onderwerp hebt of (in de ogen van een ander) off topic bezig bent terwijl je alleen maar een ander probeert te helpen.

Een forum is er voor discussies, en die kunnen ook wel eens een andere wending aannemen.

En dit bericht zal dus ook wel niet mogen.

VU+ Duo

Geplaatst:

Een forum is er voor discussies, en die kunnen ook wel eens een andere wending aannemen.

En dit bericht zal dus ook wel niet mogen.

ach wel als mooie afsluiting toch?

We zijn allemaal mensen en niemand is perfect zelfs ik niet  :P

Geplaatst:

LOL

Echt een mooie receiver Sjaak deze ga ik dus niet terug brengen  :P 

Nu nog even kijken wat extra leuke dingen je hiermee kan doen, wel raar dat je met IPTV geen pauze functie hebt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...