spaghetto Geplaatst: 30 september 2002 Geplaatst: 30 september 2002 Hallo iedereen ,ik heb een vraagje over de transponder waar ned 1,2,3 en c + uitzenden.Ik heb op deze transponder zeer slecht ontvangst met mijn 55cm wok terwijl rtl 4 en 5 goed zijn .Sbs en de rest ook niet best.Weet hier iemand hoe dit komt?Ik had vroeger in mijn andere huis een 100 cm wok en had af en toe ook last van.Kan aan mijn kaart liggen?Ik gebruik een mc 1.2 kaart. Het signaal ziet er verder goed uit +/- even sterk als die van rtl zenders. Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
rudolfdebeer Geplaatst: 3 oktober 2002 Geplaatst: 3 oktober 2002 Niet alle astra en hotbird transponders zenden even sterk. Er zijn wat matige gevallen. Bij slechte kabelverbindingen in jouw installatie gaan de zwakke broeders het eerst voor de bijl. Loop alles nog eens even na. Jouw wok is wat klein vind ik. Bij een beetje regen ga je op de zwakke broeders ook onderuit. De transpo´s van BVN en TElemadrid krijg je niet verder dan 70% bv. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
spaghetto Geplaatst: 4 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2002 Ik gebruik nu een dbox met dvb 2000 erin weet hier iemand waar je kunt zien hoe sterk het signaal is?niet in hexadecimaal,aub. Op de hot bird heb ik bij de rai zenders best goed signaal ook al regent (niet te hard dan.Ik heb gemerkt dat s morgens het signaal wel beter is dan s avond s Ik ontvang s avonds helemaal niets en s morgens het gaat wel. Het is toch raar? Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen