de vrije fries Geplaatst: 9 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2014 hoi, wifi test groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Eduard07 Geplaatst: 11 augustus 2014 Geplaatst: 11 augustus 2014 Deze uitzendingen zijn op proef tijdens het Oktoberfest. Slim idee, omdat veel mensen ter plekke daar dan dubbel zien. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
de vrije fries Geplaatst: 13 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2014 hoi, even een updatehet lijkt wel of men in satellietland bewust is dat ik op dit moment geen sat tv heb de afgelopen week weinig veranderingen aan de sat hemel kunnen ontdekken via de diverse sat flora op internet.de eerste 2 vloeren zijn er al uitgebroken.vandaag hebben 2 mensen de gehele dag kruiwagens met zand gestort in die 2 vertrekken en ik heb een groot gedeelte van de dag aan de schop gestaan om alles waterpas te maken. door middel van piketpaaltjes en een laser was eerst aangegeven tot hoe hoog ik het zand overal moest aanbrengen.wel vreemd om midden in je huis paaltjes in de grond te slaandaarna even met een trilplaat alles aan trillen en toen gebeurde het omdat er op de trilplaat een benzinemotor zit ging na een tijde het koolmonoxide alarm afwat een herrie even wat extra ramen open en het was weer stilweet ik in ieder geval dat de melder goed werkt.door de drukke werkzaamheden hier ook niet veel tijd voor de hobbyen mis het dus nog niet veel. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
de vrije fries Geplaatst: 16 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2014 hoi, in het weekend even geen bouwvakkers dus even rust.kon ik mooi even de schotel schoonmaken van de groene aanslagschotel nu weer wit en glad ipv bobbelig en groen.ook even een snoeiplan gemaakt voor de oostkant van de tuin.als alles uitkomt zoals bedacht dan kan ik na de snoeibeurt in november naar de oostkant nog wat meer ontvangen.nu ontvangst tot 45 oost (in de winter 46 oost) dan misschien tot 58 oost. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
astro iris Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Hoi, Mooie bezigheden, heb gisteren mijn schotels ook eens een poetsbeurt gegeven, ze zien er weer nieuw uit.
kees hekstra Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 veel plezier nog vrije fries Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
de vrije fries Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Geplaatst: 6 september 2014 hoi even een update:de nieuwe dekvloer zit er nu al weer een week in en ondertussen zijn de werkzaamheden hier weer gestart.de dekvloer moest eerst uitharden waardoor er enkele dagen niet kon worden gewerkt.gister bezig geweest met pakken rockwool voor de extra isolatie bij de muren en diverse gips platen staan ook al klaar voor verwerking van de diverse wanden e.d.afgelopen week is ook de extra 5de groep in de stoppen kast gereed gekomen alsmede zijn diverse extra stopcontacten aangelegd.de planning is nu als volgt:tot 20 september werkzaamheden binnenshuis aan muren en plafons schoorsteenmantels e.d.tevens komt de schoorsteenveger langs daar we nu toch de kachels hebben verwijderd.22 september nieuw keukenblok plaatsen26 september laminaat op de diverse vloeren27 september hopelijk weer aansluiten satelliet schotel 3 oktober jaarlijkse controle gas kachels in keuken en woonkamer(kunnen we gelijk kijken of we die weer goed hebben terug gezet)zit nu al een maand zonder sat ontvangst , maar heb het zo druk gehad dat deze maand snel is omgevlogen en als alles goed gaat over 3 weken weer ontvangst.is èèn van de eerst dingen die weer in de woonkamer komen de tv en satontvanger groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
de vrije fries Geplaatst: 19 september 2014 Auteur Geplaatst: 19 september 2014 hoi, 2 weken uitstelde betonvloer is nog niet droog genoeg om het laminaat er op te leggen.nu dus waarschijnlijk 10 oktober.schotel ontvangst dan weer mogelijk vanaf ongeveer 11 oktobermis de schotel nu wel met al die wijzigingen bij de turksat groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen