Ga naar inhoud


Hulp bij opzetten OScam server + client


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik ben al enkele weken bezig met het maken van een oscam server, en gisteren is het me eindelijk gelukt om OScam mijn kaart te laten lezen. Echter, hoe kan ik nu OScam installeren en configureren zodat ik beeld heb op mijn twee receivers? (VU+ duo2 & SAB Titan 1 HD 3606)

 

Ook, hoe kan ik ervoor zorgen dan OScam niets lekt zoals kaart serie nummers? 

 

Ik gebruik de laatste versie van OScam (dus niet de stable versie).

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

 

Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb het allemaal eens bekeken, maar ik krijg OScam niet geinstalleerd op mijn Vu+? Ik ben helemaal nieuw bij OScam, ik weet niet hoe je zo'n client instelt en installeert... Heb voorheen enkel ervaring met CCcam maar die lijkt de laatste tijd ook niet zo betrouwbaar meer te zijn, zeker niet 2.3.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is een beetje vaag.

Bedoel je nu dat je Oscam inderdaad niet geïnstalleerd krijgt of kun je niet met de server verbinden?

 

Als je inderdaad alles goed had gelezen dan was je ook deze topic tegengekomen, zie link http://www.sat4all.com/forums/topic/334283-twee-vu-boxen-met-oscam-verbinden/page-3

 

In het laatste bericht staat een verwijzing naar mijn Dropbox waarin configuratiebestanden staan en welke je kunt downloaden.

Dus als jij de bestanden die in slaapkamer staan voor je VU DUO2 als client gebruikt dan ben je al een heel eind op weg.

Uiteraard moet je dan nog de server dienovereenkomstig configureren maar daarvoor kun je weer de bestanden uit de huiskamer gebruiken.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...