Ga naar inhoud


CD aanbiedingen o.a. 4F pakket


jade

Aanbevolen berichten

Canal digitaal stuurde mijn zus een aanbieding: 4 F pakket, 6 maanden voor 6,66 euro p.m. / daarna 12,95 euro p.m

Heeft ze voor getekend, krijgt vervolgens nieuwe smartkaart, en wordt op zwart gezet.

Bij telefonisch contact met CD: wordt gezegd: dit pakket bestaat niet!!

Wie heeft dit ook ondervonden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou nog gaan verschieten sprietje.Mijn broer heeft wel pc maar nog geen i'net.Dit terzijde.

Merkwaardig,dat ze vanuit cd zo'n aanbieding krijgt,een nieuwe kaart krijgt,en alles op zwart gaat.

Is zowel de oude kaart op zwart als de nieuwe?Probeer eens of je voor je zus geen toegang krijgt,op mijn canal digitaal.

Merkwaardig dat het pakket niet bestaat,maar waarom sluiten ze dan de oude kaart uit,en sturen ze een nieuwe?

je zou toch denken,dat ze die wijziging toch op de bestaande kaart kunnen aanbrengen?of mis ik iets?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zus heeft geen computer, vandaar ze schriftelijk werd benaderd door CD, door middel van een aanbieding op kaart, die ze ondertekenend heeft,

Dat lijkt me nu toch niet zo moeilijk, jij maakt namens jouw zus bij CD en op het CD forum een account aan en correspondeert names haar over dit probleem, tenzij jouw zus dat niet wenst.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbieding is schriftelijk en alleen voor klanten met een seca2 kaart.

De brief is wel degelijk van CanalDigitaal.

Reageren doe je door een antwoord kaart in te vullen en op te sturen naar:

CanalDigitaal

Antwoord nummer 1100 postzegel niet nodig

1200 VB Hilversum

 

Er zijn 6 opties waarvoor gekozen kan worden.
 

Optie 4F houd in:

Stap over naar het Basis-pakket (€ 12,95 per maand)

en betaal de eerste 6 maanden slechts € 6,66.

Na 6 maanden betaal ik het reguliere tarief.

 

 

Vervolgens krijg je een nieuwe seca3 kaart en zou je naar het basis pakket moeten kunnen kijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor. ze heeft de nieuwste Topfield ontvanger, en ze heeft nu ook wel weer beeld, maar het " pakket" bestaat niet, aldus een medewerker.

Pas op voor die medewerkers, wij zijn zelf ook al diverse keren gebeld door CD, met iedere keer andere sprookjes.

Wij doen maar niks, hopelijk komt google gauw met zijn satelliet.

Digitenne is hier helaas niet goed te ontvangen, zeg KPN ook eerlijk. En U begrijpt hier ligt geen kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakket 4F bestaat niet daar heeft de medewerker dus gelijk in.

 

Of die medewerker had moeten weten dat er een aanbieding was voor mensen met de zo goed als uitgestorven Seca2 kaart met meerdere opties waar van er 1 optie 4F wordt genoemd, is een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Johan 45,

Heb je me ergens zien beweren dat aanbieding 4f niet bestaat?

 

Ik heb nog nooit van pakket 4F gehoord of gelezen ,nog niet op welke site dan ook in de afgelopen 10 jaar.

Ik ben dus bang dat alleen jij en de TS er weet van hebben.

Dan kun je mij en de medewerker van CanalDigitaal het niet kwalijk nemen dat we er nog nooit van gehoord hebben.

 

Zoals je in je eigen bijdrage had kunnen lezen gaat het hier over het "Basispakket".

Hé, Basispakket, die naam komt wel bekend voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...