Ga naar inhoud


CD aanbiedingen o.a. 4F pakket


jade

Aanbevolen berichten


Beste Johan 45,

Heb je me ergens zien beweren dat aanbieding 4f niet bestaat?

 

Ik heb nog nooit van pakket 4F gehoord of gelezen ,nog niet op welke site dan ook in de afgelopen 10 jaar.

Ik ben dus bang dat alleen jij en de TS er weet van hebben.

Dan kun je mij en de medewerker van CanalDigitaal het niet kwalijk nemen dat we er nog nooit van gehoord hebben.

 

Zoals je in je eigen bijdrage had kunnen lezen gaat het hier over het "Basispakket".

Hé, Basispakket, die naam komt wel bekend voor.

 

4f is een schriftelijke aanbieding van CanalDigitaal.

Dat jij dat niet weet is je niet kwalijk te nemen, al hoe wel, als je dit topic goed had gelezen je het had kunnen weten.

Goed dat je je fout hebt ingezien na het topic nog eens te hebben doorgelezen.

 

De brief van CanalDigitaal heeft 6 aanbiedingen,

Aanbieding A, B, C2, D, E en 4F.

Een CanalDigitaal medewerker dient te weten wat dat inhoud en de klant niet met een kluitje in het riet te sturen.

Als die het niet weet neemt hij contact op met zijn manager, en die zoekt het voor de medewerker en de klant uit.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je je fout hebt ingezien na het topic nog eens te hebben doorgelezen.

En dat zonder smiley?

Je bedoelt dat jij nu je fout hebt in gezien nadat je mijn bijdrage nog eens hebt doorgelezen.

 

Als de TS de brief en referentie-nr. en smartcardnummer heeft vermeld dan hoort de CD- medewerker te weten waar het over gaat.

Als iemand zonder die gegevens over het 4F pakket begint dan weet niemand waar je het over hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan top offic,maar ik zou mijn ouders 78j en 77 j geen computer meer aanraden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan top offic,maar ik zou mijn ouders 78j en 77 j geen computer meer aanraden.

Misvatting of minachting? Mijn moeder is ‘pas’ 91 jaar en was boos op mijn jongere broertje omdat hij niet snel genoeg een nieuwe computer voor haar wilde kopen. Als je het niet wil doen ga ik zelf naar de winkel. Hij heeft hem alsnog snel gekocht, een mooi modern ding.

 

Ze Skype‘t, stuurt foto’s, zit op Facebook en speelt graag rummikub  om maar wat te noemen.

 

Maar on topic: Een schotel is er ook in haar huisje met abonnement bij CD en daar is ze ook niet meer blij mee want ze heeft maar 1 kop buiten (19.2) en nu wil ze er 2 want dan krijg je veel meer te zien.

We zijn er nog wel even druk mee. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...