bierboer Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 hallo sinds vanavond krijg ik in het display -E2- in plaats van de zendernaam hoe kan ik dit oplossen .is dit een error melding en waar kan ik deze opzoeken.
Gast Mimisiku Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Net via Google gekeken en nergens de fout E2 tegengekomen. Ook op andere boards niets. Enige optie die ik kan aanraden is gewoon opnieuw schoon flashen. Anders navragen bij de image makers.
jerpsx Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Ik denk dat E2 misschien niet een foutcode is, maar een logo van/verwijzing naar Enigma2. Misschien heb je hem geüpdatet en zijn er daardoor wat displayinstellingen verandert of picons niet meer in orde?
bierboer Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Geplaatst: 28 juni 2014 hallo en ja ik heb vanavond laten zoeken naar een update en daarna op nieuw opgestart .welke instellingen denk jij dat ik opnieuw moet instellen
jerpsx Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 Geen idee..zou gewoon even door het menu bladeren tot je het gedeelte tegenkomt waar je in kunt stellen wat de display laat zien.
Badeyah Geplaatst: 1 juli 2014 Geplaatst: 1 juli 2014 Indien je Openatv hebt moet je naar Extended System en daar kun je onder Display twee opties gebruiken. Je moet dan default kiezen, en even je Gui herstarten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen