Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heren/Dames,

Wie oh wie kan mij verder helpen. Ik heb recent de LG 55LB870V in Hamburg gekocht waar ik ook woon. Met een ingebouwde DVB-S Tuner. Canal Digitaal CI Module bestelt met extra kaart erbij.

Ik heb de Astra 1 die komt binnen op een schotel die ik deel met de buren. Ik heb zelf een extra schotel laten installeren voor de Astra 3. Beide kabels komen samen in een splitter die weer met een kabel in de TV danwel ontvanger gaat.

Ik heb de Canal Digitaal M7 ontvanger en daarop is het beeld perfect en ik kan alles ontvangen. Maar als ik het op mijn televisie probeer geen Nederlandse HD zenders.

Ik heb de instellingen over genomen van onderstaand eerdere forum topic

http://www.sat4all.com/forums/topic/331715-ci-module-cd-ziet-geen-nederlandse-hd-kanalen/

Als ik de zenders handmatig wil afstemmen en ik op de freq. 11739 kijk dan zegt ie geen signaal maar op mijn decoder is de ontvangst telkens tussen de 82 en 90%. 

Wie o wie maakt me wijzer.

Geplaatst:

Heb een idee dat je tv met die splitter problemen geef,heb van meer mensen gehoord die ongeveer zelfde opstelling hadden maar ook geen beeld, lag meestal aan de switch.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen