Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

als je vroeger een seca2 of een seca1 kaart had,die ze uitschakelden,werden de volgende zaken gedaan.

de datum was teruggeschroefd naar 1 jan 1990.

de pbm was teruggezet naar allemaal 0'en.

Nu is van mij wel de datum vooruitgegaan,maar toch is ze afgeschakeld.

Heeft iemand een idee,waarom dit nu anders gebeurt?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gast Mimisiku
Geplaatst:

In een Seca3 = Nagra zitten veel meer beveiligingsopties dan in de oude Seca2. Zo kunnen ze OP keys gewoon niet meer laten accepteren, CW niet meer laten sturen. Als één van de benodigde gegevens niet klopt is het einde beeld.

Geplaatst:

dat is een leuke vraag.

dat is echter academisch of wel je bent constant aan het loggen wat je kaart verwerkt en antwoord

deze onderzoeker > Zilverster kennen we als langdurige lid die dat allemaal wilt weten en analytisch perfect kan beschrijven.

Maar voor als nog heb je aan die kennis niet veel mocht je het uitschakelen van de kaart willen voorkomen.

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Dat is geenszins mijn bedoeling.Mijn vraag was louter informatief,en ik hoop dat ze dit geloven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• 2 weken later...
Geplaatst:

@Sattv4iedereen,

als je vroeger een seca2 of een seca1 kaart had,die ze uitschakelden,werden de volgende zaken gedaan.

de datum was teruggeschroefd naar 1 jan 1990.

de pbm was teruggezet naar allemaal 0'en.

Met het terug zetten van die datum en met nog wat meer gegevens te verwijderen als jij hier boven aangeeft, is men pas later begonnen.

Nu is van mij wel de datum vooruitgegaan,maar toch is ze afgeschakeld.

Heeft iemand een idee,waarom dit nu anders gebeurt?

Dit kan misschien ook komen door  ( de lengte van ) de opdracht die naar de kaart verzonden wordt.

Wanneer dit niet ( voor ) geprogrammeerd is in de CAM / SoftCAM wordt de opdracht niet goed verwerkt.

Denk bijv. aan een Seca 3 kaart en oudere en nieuwste versie van CCcam, het zelfde geld voor Seca 2 en het verwerken van gegevens door de verschillende versies van CCcam.

Het kan voorkomen dat de datum van een Seca 3 kaart wel goed verwerkt wordt door een veel oudere versie van bijv. Camd en niet door oudere versies van CCcam.

Het antwoord hier boven gegeven door @Mimisiku behoort ook tot de mogelijkheden.

Gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...