pirrewit Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Sinds vandaag kan ik geen mails meer lezen. Ik krijg wel een berichtje dat er mails binnenkomen en ze worden wel als binnengekomen rekenkundig opgeteld bij het Postvak In maar ze staan niet rechts bij de onderwerpen. Ik gebruik dus Mozilla thunderbird met Win 7.0 Op mijn Ipad verschijnen ze wel. Ook reeds de computor herstart. Kan ik nog iets doen? grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 is je mail per pop3 geregeld of per imap ? I Am Gone Love You JESTOFUNK
pirrewit Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Geplaatst: 30 juni 2014 (aangepast) Is pop 3 geregeld. Juist is er een korrekt binnengekomen en leesbaar met juiste uur 13.52 Er ontbreken dus een zevental van deze morgend die neem ik aan ergens rondzweven? grts heb ook nog even verder gekeken en vond dat er iets bestaat als telenet webserver in Belgïe met paswoord geopend en daar staan wel alle mail van vandaag. Maar ik neem aan dat die zich op de server van Telenet bevinden .Toch? 30 juni 2014 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 is op elk toestel ingesteld, mail op server laten staan? I Am Gone Love You JESTOFUNK
pirrewit Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Geplaatst: 30 juni 2014 (aangepast) Jawel en het werkt/werkte dus ook behalve de 7 mails van heden voormiddag. Maar dat maakt Thunderbird onbetrouwbaar als niet alle mails in onderwerp verschijnen. Ik maak niet de gewoonte van alle mails te tellen die in Postvak In staan. Ik ga/ging ervan uit dat deze ook steeds in onderwerp staan. Het viel op omdat ik aan de PC zat en mails zag aanmelden met geel omslagje en ze werden bijgeteld in Postvak in maar verschenen niet in het onderwerp vak. Wie weet hoeveel er zo al verdwenen? Of niet. grts 30 juni 2014 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Psychosammie Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Maar dat maakt Thunderbird onbetrouwbaar Dat is wel erg kort door de bocht! Een storing aan de serverkant of overvolle postbussen ligt meer voor de hand. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
pirrewit Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Geplaatst: 30 juni 2014 (aangepast) het woordje "als" is van wezenlijk belang in deze zin postvak in comprimeren was ook de oplossing niet grts 30 juni 2014 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Wie weet hoeveel er zo al verdwenen? Of niet. grts wat een vraag zeg... dat weet enkel jij in enkele windows distributies is er voor een lokaal aanmeld profiel te weinig vrij geheugen op de schijf dus dan kan er niets worden gedownload uit de pop3 server behalve de notificatie fouten in Mozilla als mail client zou ik ook als gebruiker merken maar is niet bekend dus een lokaal probleem of er is zelfs een ISP mail Probleem vandaag waar over je nog niets wist kijk op de website van je provider I Am Gone Love You JESTOFUNK
pirrewit Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Geplaatst: 30 juni 2014 Wie weet hoeveel er zo al verdwenen? Of niet. Deze vraag was uiteraard retorisch. We zullen eens kijken wat er morgen gebeurd. No big deal vermits de mail op de server van Telenet staan en ook op mijn Ipad. Maar bedankt voor het meedenken. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen