Ga naar inhoud


Al ervaringen met Dit isTv?


Hoeba

Aanbevolen berichten


Toegang tot films en series zonder abonnement..volgens mij kan dat niet zonder regels te overtreden. (zo niet misschien om het kwartier een reclame tussendoor? :D )

 

Site ziet er wel redelijk professioneel uit, maar Is het niet gewoon een site die een XBMC boxje verkoopt...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit eerder ook al bekeken,en dat is een verbeterde raspberry.Want op hun site staat dat er samenwerking is met raspberry,met aangepaste software.Ikzelf zou er geen geld insteken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me eerder iets om een winterproject van te maken :D

 

op basis van een pi of alternatief

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet te mooi om waar te zijn, maar het is gewoon niets bijzonders. Raspberry met iets van XBMC met eigen logo/skin, voorzien van plug-ins om films en series te streamen, en dat lijkt mij illegaal sinds downloadverbod.

 

Ze doen zelfs overigens alsof dat niet zo is https://ditistv.nl/dit-is-tv-het-alternatief-voor-downloaden/ maar streamen is toch niets anders dan downloaden en direct afspelen? Verder mijzelf overigens niet verdiept in de exacte regelgeving.

 

Als je zoiets wilt kun je zelf ook gewone en Raspberry kopen of XBMC op een computer installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of dergelijke player op je ontvanger installeren.Ik gebruik een xbmc player op een android tv stick voor netwerk bestanden,en die is redelijk goed.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook XBMC op mijn pc en Atv2, maar moet die regelmatig updaten.

Op Tv, was een item in een progrmma over, werd gezegd dat het updaten niet meer hoefde! Ben benieuwd of het wel kan .....?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...