Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zonder HDD.Die kost amper nog 45 euro voor een 1 TB.Of zoals ik een second life 2.5 inch voor die prijs.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Ook een voor een paar euro gereviseerde VU duo is nog altijd een bijzonder fraaie machine, zoals al aangegeven.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Ont Topic dan maar weer... :/

Er zijn mensen die een artikel in het buitenland via een webshop kopen, die van de desbetreffende importeur geen ander materiaal heeft dan een Duitstalige handleiding dus mocht je de pictogrammen afbeeldingen en instructies niet begrijpen zoek je hulp.

sat4all helpt graag

Mocht je het geen stijl vinden dat er geen Nederlandstalige Handleiding bij aangeleverd wordt / werd, mag je klagen.

Of het zin heeft hier te klagen is niet mijn competentie om te beoordelen. Maar het mag. ik vind het grote kolder.

Als ik een VU+ box uit het karton opstart na eerst twee of meer kabels aan te hebben gesloten, kan ik de nederlandse taal kiezen en de installatiewizard is geduldig en wacht enkel op jou keuze...

Die wizards zijn zo makkelijk op de enigma2 receiver je kunt bijna niets fout doen... mocht je twijfelen ben je goed gewapend met een van de allereerste berichten inzake een VU+ receiver na eerstmaals flashen van een image in te richten, te hebben gelezen.

Van de doorsnee Nederlander mag je overigens wel verwachten dat hij of zijn een engelstalige handleiding kan lezen

Het begrijpen echter van die techniek, kabels en Hardware; dat is wat heel anders dan hier besproken wordt.

Dat zijn meestal tekortkomingen betreffende afkortingen en hun betekenis...

{allemaal in de context makkelijk te vinden in het world wide web}

RGB is niet de Ronde Gezette Bierbuik maar =>RED GREEN bLUE dat via ouderwetse EURO-Scart kabels naar de TV gestuurd wordt

EURO-SCART is deze 21 polige kabel tussen TV en perifere Apparatuur

TV is dat beeldscherm met of zonder eigen afstemeenheid de tuner om beelden te kunnen vertonen via een CRT beeldbuis of een Plasma paneel of een LCD-LED paneel

De CRT is een Cathode Ray Tube

We werken alweer in 2015 met HDMI aansluitingen en nagenoeg, nagenoeg iedereen kan kabels aansluiten

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Ik voel mij veel meer gegijzeld door zo'n dichtgespijkerde ontvanger van je weet wel wie.

Dat je voor wat vrijheid in je kijkbeleving kiest, houdt natuurlijk in dat je zelf je eigen paden kiest.

En vermits eenieder de image van de originele Linux toch vervangt heb je ook al niet veel aan een standaard handleiding.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Ont Topic dan maar weer... :/

Er zijn mensen die een artikel in het buitenland via een webshop kopen, die van de desbetreffende importeur geen ander materiaal heeft dan een Duitstalige handleiding dus mocht je de pictogrammen afbeeldingen en instructies niet begrijpen zoek je hulp.

sat4all helpt graag

Mocht je het geen stijl vinden dat er geen Nederlandstalige Handleiding bij aangeleverd wordt / werd, mag je klagen.

Of het zin heeft hier te klagen is niet mijn competentie om te beoordelen. Maar het mag. ik vind het grote kolder.

Als ik een VU+ box uit het karton opstart na eerst twee of meer kabels aan te hebben gesloten, kan ik de nederlandse taal kiezen en de installatiewizard is geduldig en wacht enkel op jou keuze...

Die wizards zijn zo makkelijk op de enigma2 receiver je kunt bijna niets fout doen... mocht je twijfelen ben je goed gewapend met een van de allereerste berichten inzake een VU+ receiver na eerstmaals flashen van een image in te richten, te hebben gelezen.

Van de doorsnee Nederlander mag je overigens wel verwachten dat hij of zijn een engelstalige handleiding kan lezen

Het begrijpen echter van die techniek, kabels en Hardware; dat is wat heel anders dan hier besproken wordt.

Dat zijn meestal tekortkomingen betreffende afkortingen en hun betekenis...

{allemaal in de context makkelijk te vinden in het world wide web}

RGB is niet de Ronde Gezette Bierbuik maar =>RED GREEN bLUE dat via ouderwetse EURO-Scart kabels naar de TV gestuurd wordt

EURO-SCART is deze 21 polige kabel tussen TV en perifere Apparatuur

TV is dat beeldscherm met of zonder eigen afstemeenheid de tuner om beelden te kunnen vertonen via een CRT beeldbuis of een Plasma paneel of een LCD-LED paneel

De CRT is een Cathode Ray Tube

We werken alweer in 2015 met HDMI aansluitingen en nagenoeg, nagenoeg iedereen kan kabels aansluiten

ik kan mij hier volkomen in vinden. ;)

en zoals Tonski al suggereerde, voor de mensen die het niet ziet zitten,

wij staan ter uwer beschikking

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...