Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier al zoeen 16 jaar internet van kpn was eerst worldacces nooit probs gehad eigenlijk maar nu begint het toch echt de spuigaten uit te lopen met internet dan .

Ze gaan nu weer een euro p/mnd omhoog en snelheid een puibhoop ik heb standard pakket maar de beloofde snelheid ho maar komen ze niet aan nog niet eens de helft ervan .

Stuur je een mail krijg je weer wat terug is afhankelijk van de afstand van centrale en je modem zo kort mogelijk bij irsa punt zetten tja kan ik de kruipruimte in gaan heb van alle ellende maar een eigen modem erop gezet een e-tech nu is de snelheid weer wat hoger , al diverse monteurs hier gehad enz echt hopeloos .

Nu zeggen ze ik moet maar een pakket lager pakken als ik niet aan de snelheid kom dan heb ik wel die snelheid en ben wat goegkoper uit dus zo gedaan , tja nu gaat de snelheid daarvan ook lager weer dadelijk heb ik niks meer ervan dus aan afstand centrale ligt t echt niet hoor wel bij kpn zelf !! Heb mijn neus eigenlijk nu er vol van en ga overstappen op ziggo maar .....

 

hop KPN

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!


Geplaatst: (aangepast)

en via Ziggo gaat het over dezelfde draadjes en zal je exact dezelfde snelheid krijgen. Problemen in de centrale hebben vrijwel nooit invloed op de througput alleen op de stabiliteit.

aangepast door FalconerThe
Geplaatst:

Volgens de KPN medewerker die vorige week  bij mij aan de deur was ,om Glasvezel tepromoten,word aan het koper netwerk wijk centrales geen onderhoud meer gedaan,men wil iedereen aan de Glasvezel hebben.

Ik heb de Glasvezel wel in de woning liggen  ,maar deze is niet meer in gebruik na het disaster met Xms4all vorig jaar , ik heb toen het contract laten ontbinden wegens wan prestatie ,helpdesk was nooit berijkbaar de handel werkte niet naar behoren,en was veel te duur en de snelhijd maakt geen niks uit,ik heb nu KPN ADSL+bellen standaart €31.50 pm.nooit geen problemen gehad.

Geplaatst:

ieder zingt zijn eigen lied (herman van veen)

het ligt ook vaak aan die unieke situaties bij die eenling thuis.

 

m'n broer die kreeg ook niets meer voor mekaar bij xs4all en kpn wegens de rotte koper kabels onder het trottoir en kruipruimte

(koper anno 1964)

 

m'n collega had KPN en nam Telfort in de nieuwbouw flat - maar na 1,5 maand geen telefoon verbinding te hebben is hij weer bij kpn terug gekomen (op hetzelfde koper)

 

m'n zus die krijgt elke provider helemaal over de rooie en weet elk modem te mollen zonder dat ze er iets aan veranderd

haar internet verbinding vdsl klappert zo vaak dat elk apparaat ontregelt wordt

haar IPTV is een drama zegt ze

koper van kpn en ISP is xs4all (aardstralen wellicht in de buitenwijk)

 

ik zelf heb ervaren nadat de monteur van kpn op last van xs4all hier thuis en in de centrale was, dat alles perfect geregeld was (koperbreuk - koper anno 1967)

 

voorbeelden zijn er genoeg van diverse andere kennissen, familie en buren.

 

allemaal verschillende verhalen dus

 

Wat één puinhoop overal zeg!

Maar ja het is nu eenmaal zo, je meldt jezelf pas aan het woord als er iets te vertellen valt.

Ik ben er zeker van dat een heel hoog percentage KPN abonnees uiterst te vreden klanten zijn. (je hoort of leest het echter nooit :grin:  )

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

 

Geplaatst:

Hier in belgie dezelfde situatie.Ik bij mijn ouders,uiterst tevreden,over de dsl techniek over de koperparen.

Maar mijn broer en mijn kameraad,kregen ze het dsl signaal maar niet in orde,en vooral voip was een probleem.

Mijn modem staat 20 meter van het hoofd stopcontact,wat eigenlijk ook niet gewenst is,maar problemen,nooit.

Vroeger had ik geen problemen met iptv.

Maar in zoals je schreef het jaar 1964,dacht men waarschijnlijk nog niet aan een dsl techniek.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

De verhalen zijn inderdaad verschillend.

KPN heeft net aangekondigd dat haar abonnementen over koper (ADSL) voor hetzelfde geld ook over glas worden geleverd. Met andere woorden: voor levering over glas betaal je geen extra kosten meer. Xs4all heeft dit ook al aangekondigd.

Doe er je voordeel mee als je glas hebt liggen, en je koper verbinding doet het niet zo lekker...

Geplaatst:

Nu is het ook wel weer zo dat je per geval glasvezel kunt krijgen of helemaal niet...!

 

Glasvezel tot in de meterkast is vooral eerst aan grondgebonden woningen binnen het domein van het glasvezel netwerk voorbehouden.

Op 10 hoog in een flat/appartement uit 1970 zul je er niet snel mee geconfronteerd worden.

 

Want het is daar sowieso "lastig communiceren" met een V.V.E.

:cry:

Het zou met meer visie een heel stuk makkelijker kunnen zijn om Intercom en Netwerk in het pand tegelijkertijd aan te passen.

 

On Topic:

Die extra kosten voor glasvezel is ook niet fair... dat is ronduit gezegd achterstallig onderhoud.

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

 

Geplaatst: (aangepast)

Hier ook heel veel problemen de laatste 5 weken bij xs4all.

Heb al zeker 2 jaar  51 mbit download gehad, en sinds enkele weken kom ik niet meer hoger dan 20 mbit.

 

Monteur op bezoek gehad, die kon niets vinden en dus kreeg mijn randapparatuur de schuld.

Intrainsnelheid van de fritzbox is ook veel te laag, maar niemand weet dus waar het probleem vandaan komt.

 

Na weken bellen en onderhandelen heb ik met pijn in mijn hart besloten om na 12 jaar weg te gaan.

Glasvezel is hier helaas niet mogelijk, dus gaan we eens kijken wat UPC te bieden heeft.

 

Blijft erg spijtig want als ik ergens tevreden over was dan was het wel xs4all

aangepast door krui21
Geplaatst: (aangepast)

Hier ook heel veel problemen de laatste 5 weken bij xs4all.

Heb al zeker 2 jaar  51 mbit download gehad, en sinds enkele weken kom ik niet meer hoger dan 20 mbit.

 

Monteur op bezoek gehad, die kon niets vinden en dus kreeg mijn randapparatuur de schuld.

Intrainsnelheid van de fritzbox is ook veel te laag, maar niemand weet dus waar het probleem vandaan komt.

 

Na weken bellen en onderhandelen heb ik met pijn in mijn hart besloten om na 12 jaar weg te gaan.

Glasvezel is hier helaas niet mogelijk, dus gaan we eens kijken wat UPC te bieden heeft.

 

Blijft erg spijtig want als ik ergens tevreden over was dan was het wel xs4all

 

 

Ik krijg over twee weken internet van xs4all (100Mbits) , hopelijk krijg ik niet hetzelfde probleem. In welke stad woon je?

aangepast door LaRaZa

--------------------

Dreambox 800-HD

VisioSat Quatro LNB's (Astra 1/ Astra 2 / Astra 3 /HotBird (HB))

Geplaatst:

Ik woon in dordrecht, maar zegt niks hoor,

bij een collega van mij die hier z'on 100 meter vandaan woont gaat het wel goed, hij haalt nog steeds de maximale down 51/up 5.0

  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik heb hier al zoeen 16 jaar internet van kpn was eerst worldacces nooit probs gehad eigenlijk maar nu begint het toch echt de spuigaten uit te lopen met internet dan .

Ze gaan nu weer een euro p/mnd omhoog en snelheid een puibhoop ik heb standard pakket maar de beloofde snelheid ho maar komen ze niet aan nog niet eens de helft ervan .

Stuur je een mail krijg je weer wat terug is afhankelijk van de afstand van centrale en je modem zo kort mogelijk bij irsa punt zetten tja kan ik de kruipruimte in gaan heb van alle ellende maar een eigen modem erop gezet een e-tech nu is de snelheid weer wat hoger , al diverse monteurs hier gehad enz echt hopeloos .

Nu zeggen ze ik moet maar een pakket lager pakken als ik niet aan de snelheid kom dan heb ik wel die snelheid en ben wat goegkoper uit dus zo gedaan , tja nu gaat de snelheid daarvan ook lager weer dadelijk heb ik niks meer ervan dus aan afstand centrale ligt t echt niet hoor wel bij kpn zelf !! Heb mijn neus eigenlijk nu er vol van en ga overstappen op ziggo maar .....

 

hop KPN

 

1pm

Waarom ben je niet eerder naar Ziggo overgestapt dan? Wat verwacht je van je internetsnelheden? Of laat ik zeggen wat heeft KPN jou belooft want dat is ook van belang? KPN die kan soms met verhalen komen waar niets van klopt..

Wat voor abo had je van KPN laten we daar eens mee beginnen??

Modem hoort gewoon wel zo dicht als mogelijk bij het Isra punt te zitten.

Ik vraag me dus echt af wat voor abo KPN jouw verkoht heeft.. toch niet internet standaard? Tot 40 Mb wat ze nu geloof ik tot 50 Mb gemaakt hebben?

Lager pakket pakken?? Misschien dat KPN de abo structuur eens aan moet passen en eerlijk moeten communiceren naar hun klanten toe.

Men doet beloftes wat ze absoluut niet waar kunnen maken en dan mag jij zeker een pakket lager pakken. Ze leggen het nu bij jou in huis maar is dat wel zo? KPN daar heb ik echt geen hoge pet van op.

Ben benieuwd  naar je reactie.

aangepast door VuDuogebruiker
Geplaatst:

Volgens de KPN medewerker die vorige week  bij mij aan de deur was ,om Glasvezel tepromoten,word aan het koper netwerk wijk centrales geen onderhoud meer gedaan,men wil iedereen aan de Glasvezel hebben.

Ik heb de Glasvezel wel in de woning liggen  ,maar deze is niet meer in gebruik na het disaster met Xms4all vorig jaar ...

KPN wil je aan de glasvezel helpen.. ja natuurlijk en het liefst zeker ook bij KPN zelf in hun dochterondernemingen of al die partijen die bij deze club inkopen. Dat ga ik dus echt niet doen. Dat KPN zelf maar eens hand in eigen boezem steekt hoe ze te werk gaan op die glasvezel van hun.  Iedereen aan de glasvezel.. ik dacht het niet KPN..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...