Gast Geplaatst: 1 oktober 2002 Geplaatst: 1 oktober 2002 Waarom werkt mijn ontvanger niet meer als ik de nieuwste kanalenlijst van Marc erin zet. Het beeld blijft zwart en er komt een rood blokje in de rechter onderhoek. Als ik de antennekabel losmaak en er weer in stop dan krijgt het desbetreffende kanaal ontvangst, switch ik vervolgens naar het volgende kanaal krijg ik weer een rood blokje. Antenne erin en eruit en weer beeld?? Ik heb andere eeprom's gebruikt maar geen resultaat. Het gaat om een 5816 23A ontvanger, het maakt niet uit of ik versie 9.6 of 1.0 gebruik. Zet ik vervolgens weer een oude kanalenlijst in mijn ontvanger doet hij het ook niet en moet ik zelfs de firmware weer opnieuw erin zetten. Daarna werkt alles weer goed, maar met een oude kanalenlijst. Wat doe ik fout, en wie kan mij helpen.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2002 Geplaatst: 1 oktober 2002 Ik heb het probleem al opgelost, ik gebruikte de monoblock settings waardoor Astra op B en Hotbird op A terecht kwam. Nu heb ik wel een monoblock maar bij mij moet Astra op A en Hotbird op B komen. Ik heb dus de normale settings geladen en het probleem is opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen