Ga naar inhoud


Extra kaart flink duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ja, als je deze vragen op het andere forum aan het account CanalDigitaal Webcare stelt zal je vast wel de juiste antwoorden krijgen en dat meestal ook nog vrij snel.

Normalerweise kunnen wij hier dergelijke vragen prima beantwoorden maar CD bewandeld zoveel verschillende wegen binnen dezelfde onderwerpen dat zij alleen hierop een duidelijk antwoord kunnen geven, althans dat is te hopen.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de opzeggingsbevestiging binnen van mijn tweede smartcard:

 

"Wij hebben uw verzoek om uw televisieabonnement op te zeggen verwerkt. (Alleen het nummer van de tweede smartcard wordt genoemd)

 

Uw abonnement zal per 31/12/15 volledig worden beëindigd. Tot die datum kunt u nog blijven kijken naar uw huidige zenderpakket. Ook na uw opzegging kunt u blijven kijken naar de zenders Nederland 1,2 en 3"

 

Ik heb alleen mijn tweede smartcard opgezegd, de eerste niet. Toch staat er dat mijn abonnement per 31/12/15 volledig wordt opgeheven.(??)

 

 

 

Heb ik vorig jaar ook gehad.

Film1 pakket opgezegd en CD stopt opeens het volledige abonnement.

Ik had wel het gratis antwoordnummer gebruikt.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donkeyman schrijft:

"Uw abonnement zal per 31/12/15 volledig worden beëindigd. Tot die datum kunt u nog blijven kijken naar uw huidige zenderpakket. Ook na uw opzegging kunt u blijven kijken naar de zenders Nederland 1,2 en 3"

Ik heb stellig de indruk dat ze bij CanalDigitaal het padje kwijt zijn.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dus gelukkig niet aan het dementeren. Ben wel benieuwd naar de afloop van deze soap...

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen: Ik snap je reactie niet. Het is niet mijn ervaring, dus ik kan dit moeilijk crossposten op andere forums, maar met copy-paste ben je hooguit 20 seconden 'van de straat'.

Ik reageer op jouw opmerking om dit in Kassa of Radar te plaatsen.

Er zijn regelmatig leden die dergelijke opmerkingen plaatsen maar zelf geen eigen initiatief ontplooien.

Dus behoor je zelf niet tot betrokkenen roep dat dan niet en laat dergelijke acties aan leden over die wel direct betrokkenen zij.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer op jouw opmerking om dit in Kassa of Radar te plaatsen.

Er zijn regelmatig leden die dergelijke opmerkingen plaatsen maar zelf geen eigen initiatief ontplooien.

Dus behoor je zelf niet tot betrokkenen roep dat dan niet en laat dergelijke acties aan leden over die wel direct betrokkenen zij.

Dat maak ik zelf wel uit, het is een tip om meer druk op de ketel te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb als bestaande klant ook de mail met prijsverhoging ontvangen.

Even gebeld, hoefde eigenlijk niets te zeggen. Spontaan aanbod gekregen (2 euro korting op de extra kaart), in ruil voor nieuwe een contractperiode van 1 jaar.

 

<speculatie> Zou het de bedoeling zijn geweest van CD om met deze actie de post 'goodwill' in de boekhouding te verhogen (om daarmee de waarde van het bedrijf omhoog te krijgen??) </speculatie>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mede schotelkijkers,

 

Ik heb ook gebeld met CD en 2 euro korting gekregen. Dus dit hebben zo al vantevoren in gecalculeerd. Volgend jaar hebben ze je dan toch voor het volle bedrag. 

Nu wil ik proberen in hoeverre je zenders via internet kunt kijken op de tv, zodat je CD helemaal  kunt opzeggen.

 

Ik heb een et9000 en nu nog openpli 2 erop draaien. Ik begrijp dat ik naar openpli 4 moet updaten om gewoon via mijn eigen browser te kunnen internetten. Alleen vraag ik me af hoe het zit met de beveiliging. De et9000 is rechtstreeks met een kabel op het modem aangesloten. Is er een extra plugin of een andere mogelijkheid die je als virusscanner kunt gebruiken ? Of  kun je ook de beveiliging van de provider gebruiken ? Deze werkt prima op windows maar ik vraag me af hoe het dan op linux gaat ?

 

Zou internet en de free-to-air zenders ongeveer met het basis-pakket overeenkomen ?

Dan ligt bij mij  de opzegbrief ook klaar.

Het gaat niet om die 2 euro, maar om de arogantie  van CD om klant die al meer dan 15 jaar betaald een prijsverhoging van 300 % op te dringen  :mad: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Donkeyman schrijft:

"Uw abonnement zal per 31/12/15 volledig worden beëindigd. Tot die datum kunt u nog blijven kijken naar uw huidige zenderpakket. Ook na uw opzegging kunt u blijven kijken naar de zenders Nederland 1,2 en 3"

Ik heb stellig de indruk dat ze bij CanalDigitaal het padje kwijt zijn.
 

 

Nu is de aan Donkeyman gestuurde brief zeker vreemd te noemen.

Of de resterende looptijd tot 31-12-2015 correct is dat kan hij alleen maar bepalen want we weten niet tot wanneer zijn abonnement 2e kaart loopt.

Wat wel belachelijk is dat men dan ook nog schrijft dat na de opzegging, dus na 31-12-2015 je nog naar NED1, 2 en 3 kunt kijken, inderdaad, ze hebben ze daar niet allemaal op een rijtje.

 

Ook ik heb vandaag mijn brief ontvangen m.b.t. de opzegging 2e kaart en ook dat schept verwarring als je de brief vluchtig leest.

Er staat namelijk letterlijk dat het volledige abonnement per 24 juli 2014 zou worden beëindigd en uiteindelijk blijkt het dat deze tekst wel klopt.

In de kop van de brief staat namelijk het smartkaartnummer van de 2e kaart vermeld en dat abonnement wordt natuurlijk wel volledig beëindigd, dus wat dit betreft is het wel correct alleen een vluchtige lezer krijgt in 1e instantie de indruk dat zijn volledige abonnement, dus ook de hoofdkaart wordt beëindigd.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schriftelijke bevestigingen die je via post thuiskrijgt, blijken volgens CD standaard brieven te zijn (dat zei iemand tegen mij daar op die helpdesk).

Ga er dus maar vanuit dat NPO gewoon stopt zodra je contract afloopt.

Indien je meer duidelijkheid wil, moet je ze vragen bevestigingen te mailen, want over mail sturen ze blijkbaar geen 'standaardbrieven', aldus diezelfde helpdesk.

Overigens kunnen ze je alleen mailen als je ze zelf mailt: als je telefonisch vraagt of ze een bevestiging willen mailen, krijg je als antwoord dat je die via mail moet vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er dus maar vanuit dat NPO gewoon stopt zodra je contract afloopt.

 

 

Waar baseer jij dit op?

Het is altijd al zo geweest dat op de 2e kaart NED1, 2 en 3 ontvangen ontvangen ook al zit er verder geen abonnement meer op.

De kaart moet wel geregistreerd zijn maar dat is hier natuurlijk het geval.

Dus naar mijn mening kun je de NPO zenders op de 2e kaart blijven ontvangen totdat CD daarmee stopt en dat is op zijn vroegst op 1 augustus 2014.

 

Ik heb vandaag zelf ook de brief ontvangen met daarop de bevestiging dat het abonnement voor mijn 2e kaart per 30 juli 2014 wordt beëindigd met de toevoeging dat ik ook daarna nog NED1, 2 en 3 kan blijven ontvangen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, hoeveel mededelingen hebben we in de afgelopen tijd van CD gezien die met eens verdwenen waren of waren gewijzigd, eerst zien dan geloven.

Op zich geloof ik dit ook wel want anders had ik mijn 2e kaart nog niet opgezegd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...