Jürgen Geplaatst: 2 augustus 2014 Geplaatst: 2 augustus 2014 ...en zo ja, heb je dan ook het advies gevolgd om op het ander forum een PB te sturen naar CanalDigtaal Webcare ? Ik weet in elk geval dat daar via een PB herhaaldelijk problemen mee zijn opgelost die direct niet lukten en ik spreek dan ook uit eigen ervaring. Persoonlijk heb ik een goede ervaring met CanalDigtaal Webcare, reageren vrij snel en het oplossend vermogen is hoog. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast pli-er Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Dus, als ik het goed begrijp, kan ik dus alle kanalen van het familie pakket openen met mijn extra kaart. Maar waarom ontvang ik dan enkel de basis zenders op de tweede kaart? Ik heb er ook het HD pakket op staan. Dus dan zou ik normaal gezien toch alles van het Famillie pakket moeten openen + alle HD zenders? Ik krijg er enkel een paar hd zenders door en de basis zenders, terwijl ik het familie pakket heb op de hoofdkaart.
sat_angel Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik krijg er enkel een paar hd zenders door en de basis zenders, terwijl ik het familie pakket heb op de hoofdkaart. Zelfde heb ik. FamHD op hoofdkaart maar basiszenders (+2x HD) op de extra kaart....
wanderer Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 (aangepast) het antwoord vind je HIER #14 3 augustus 2014 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
vanvugt Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 ...en zo ja, heb je dan ook het advies gevolgd om op het ander forum een PB te sturen naar CanalDigtaal Webcare ? Ik weet in elk geval dat daar via een PB herhaaldelijk problemen mee zijn opgelost die direct niet lukten en ik spreek dan ook uit eigen ervaring. Persoonlijk heb ik een goede ervaring met CanalDigtaal Webcare, reageren vrij snel en het oplossend vermogen is hoog. Heb inderdaad via FB (bedoel je dat met WebCare?) en via berichtenservice via website CD contact gezocht maar via beide kanalen geen enkele reactie. Off topic: Kreeg wel al tot tweemaal toe het verzoek mee te doen aan een klanttevredenheidsonderzoek... echt waar, dat kunnen ze dus wel naar me sturen. Hoezo boter op je hoofd.
Jürgen Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 @vanvugt, jij hebt een PB MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
gerrit B Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Hier net even gekeken en zie nu dat ik op de extra kaart ook de HD zenders van de commerciëlen heb. Op zich leuk maar waarom wordt er in de brief die je hebt ontvangen daar met geen woord overgesproken? Wel een heel verhaal over 2 maanden gratis HBO ed. maar geen woord over dat je het family pakket nu ook op je extra kaart hebt. Hadden ze dat wel gedaan dan denk ik dat ze heel wat minder commentaar hadden gekregen. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
carlo666 Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Heeft iedereen met Familie HD nu op de extra kaart ook Familie HD? (Dus zonder de 5 euro extra voor HD)
Dukdalf Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Op pagina 11 heb ik mijn frustratie over de verhoging uiteen gezet. Omdat CD zich tot heden niet aan de afspraak houdt, heb ik maar alles opgezegd. Het opzeggen was ook weer een lachertje. Ik ben in 2008 in dezelfde straat naar een ander adres verhuisd. Volgens de dame aan de telefoon had ik geen 2e en 3e kaart op dit adres. Nee, natuurlijk niet, want ik woon er niet meer, want ik woon nu op nr. xxx. De rest van de soap die daarna volgde was weer van een hoog amateuristisch gehalte. Van de ene persoon naar de andere, met als reactie, we lossen alles echt op. Helaas te laat. Vandaag een mail ontvangen met de tekst: hier uw nieuwe activatie link naar e-mail. U kunt deze activeren nadat uw installatie is opgeleverd. De soap gaat onverminderd door.
Prawo Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 .Persoonlijk heb ik een goede ervaring met CanalDigtaal Webcare, reageren vrij snel en het oplossend vermogen is hoog. Mijn ervaring is helaas anders. Niet alleen accepteren ze geen opzeggingen, ze kunnen ook weinig met een opzegging die op andere wijze is gedaan en waarover een verschil van mening is (met name of er nu wel of niet opgezegd na het verkooppraatje van een call center medewerker). Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Jürgen Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik heb ook niet gezegd dat je via deze weg kunt opzeggen want daar zijn ze niet voor, opzeggen kan alleen schriftelijk of telefonisch. Wel kunnen zij kijken of abonnementen correct zijn geregistreerd en op welke zenders jij bent geabonneerd e.d. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Prawo Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Wel kunnen zij kijken of abonnementen correct zijn geregistreerd en op welke zenders jij bent geabonneerd e.d. How caring ... Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
vfan1979 Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Jongens als dit het gemiddelde niveau van een NPO kijker is, dan laat maar.... LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1 SAB Titan 1 HD + EMP 4/1 SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1 Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost
Dukdalf Geplaatst: 6 augustus 2014 Geplaatst: 6 augustus 2014 Vandaag een mail ontvangen met de tekst: hier uw nieuwe activatie link naar e-mail. U kunt deze activeren nadat uw installatie is opgeleverd. De soap gaat onverminderd door. Vandaag 3 brieven ontvangen. Om mijn eigen glazen niet in te gooien hier geen details. Maar laten we maar zeggen, ga door naar af en sluit de zaak eerder dan verwacht. Wat een z...........e.
gerrit B Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik heb ook 2 brieven ontvangen, ik dacht eerst van "wat een onzin" maar toen ik even beter keek bleken het toch verschillende brieven te zijn en nl. voor beide kaarten een afzonderlijke brief met korting. Als ze waar maken wat er in staat dan doe ik het er voor en ga ik ook niet mekkeren als ze straks in nov het family pakket weer duurder gaan maken. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen