Sprietje Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Geplaatst: 7 juli 2014 Fraai is dat, proberen ze je bij CanalDigitaal nog een poot uit te draaien. Natuurlijk kun je op de extra kaart Ned.1, 2 en 3 in HD bekijken maar heb je wel de juiste transponders ingesteld?Ned.1HD op 12188H, DVB-S2, 27500Ned.2HD op 11739V, DVB-S2, 27500Ned.3HD op 12188H, DVB-S2, 27500
FrankAdem Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Natuurlijk de juiste transponders. Beeld blijft zwart. CD zegt: extra HDTV pakket voor extra kaart. En ik ben niet de enige.
mietde Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Dit begrijp ik niet. Na 1 augustus de NPO op de 2e kaart gratis terwijl die opgezegd is? Tijdens een telefonisch overleg mbt het aanpassen van mijn abbo is mij te kennen gegeven dat ik op de 2e kaart gewoon de npo zal kunnen kijken. In de voorwaarden waarvan de link een tiental posts is geplaatst is te zien dat je wel een abbo moet hebben. D'r word meen ik met geen woord gerept dat er ook op de 2e kaart of zelfs 3e kaart een abbo moet zitten. Zolang je dus een abbo hebt op je hoofdkaart behoud je dus de npo op de extra kaarten. Echter... Ik heb hier een bevestiging van mijn opzegging uit april waarin staat dat ik de npo op mijn kaartjes zal behouden, dus ook zonder abbo! Dit terwijl er al een maand of 5 bekend was dat het per 1 aug. niet meer het geval zou zijn. ff samenvatten: Tot 1 augustus is of anders gelezen was het zo dat je de npo op een kaartje hebt zonder abbo. Ofwel ze kunnen dus nog info verstrekken dat je de npo gratis kunt zien, alleen als je specifiek vraagt of dat ook na 1 augustus het geval is zouden ze door moeten geven hoe de vork in de steel zit. Volgens mij zit cds in zwaar weer en hebben ze iedere cent hard nodig waardoor er amper beleid gevoerd word. Allemaal heel erg korte termijn met absoluut geen empathie voor hun klanten. Maar zulks kan ook verwacht worden met een dergelijke eigenaar. Ik kan slechts hopen dat het snel word verkocht aan een groep die er wel een lange termijn visie op na houd. Maar goed, ik zie dus wel of ik in augustus nog npo beeld heb op mijn 2e kaart met alleen abbo op mijn hoofdkaart. Heb ik dat dan niet meer dan luister ik mijn opgenomen telefoontje nog eens af want ik meen daar ook nog eens specifiek naar gevraagd te hebben. Al wie het betreft zou ik aanraden voor 1 augustus niets meer te doen als het om de npo op een 2e of 3e kaart gaat. You cannot ignore that member
mietde Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Natuurlijk de juiste transponders. Beeld blijft zwart. CD zegt: extra HDTV pakket voor extra kaart. En ik ben niet de enige. CDS MOET de NPO doorgeven tot 1 augustus, als ze al wat veranderen dan mogen ze dat pas NA 31 julie doen. CDS heeft echter al bij meer mensen de boel maar vast op zwart gezet om de vele telefoontjes en heractivaties en wat dies meer zij te spreiden. Echt te onbeschoft voor woorden en Kassa/Radar meer dan waardig. You cannot ignore that member
FrankAdem Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 CDS MOET de NPO doorgeven tot 1 augustus, als ze al wat veranderen dan mogen ze dat pas NA 31 julie doen. CDS heeft echter al bij meer mensen de boel maar vast op zwart gezet om de vele telefoontjes en heractivaties en wat dies meer zij te spreiden. Echt te onbeschoft voor woorden en Kassa/Radar meer dan waardig. Je begrijpt me niet: ik krijg de NPO wel op de extra kaart, maar als ik ook de NPO in HD wil, moet ik volgens CD €5pm bijbetalen voor HDTV op extra kaart.
Johan45 Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Jij begrijpt het niet. Voor de doorgifte van de publieke zenders in SD en HD is al betaald. Pas op 1 augustus heb je geen rechts meer op de door de publieke zenders betaalde doorgifte. Wat CanalDigitaal nu doet is je publieke HD zenders vervroegd uitschakelen. Vult u rustig aan !!!
FrankAdem Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Jij begrijpt het niet. Voor de doorgifte van de publieke zenders in SD en HD is al betaald. Pas op 1 augustus heb je geen rechts meer op de door de publieke zenders betaalde doorgifte. Wat CanalDigitaal nu doet is je publieke HD zenders vervroegd uitschakelen. Klopt helaas niet. Ik heb nooit de HD kanalen van de publieke omroepen gekregen op het extra kaartje (en dat heb ik al meer dan een jaar). En volgens CD is dat normaal en moet je bijbetalen voor de extra kaart, zelfs als je hoofdabonnement een FamilieHD pakket is.
Gerard 76 Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 FrankAdem heractiveer je kaart eens. via sms of online. als jij op je extra kaart geen nl 1 2 en 3 in HD hebt dan lijkt het erop dat je rechten niet goed staan. een heractivatie kan dan helpen.
Jürgen Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Klopt helaas niet. Ik heb nooit de HD kanalen van de publieke omroepen gekregen op het extra kaartje (en dat heb ik al meer dan een jaar). En volgens CD is dat normaal en moet je bijbetalen voor de extra kaart, zelfs als je hoofdabonnement een FamilieHD pakket is. Dit is wel heel kort door de bocht want het klopt misschien in jouw situatie niet maar het is niet generiek. Dat CD dit beweert verbaasd me niets want ze beweren wel vaker iets want wal nog kant raakt. Zo net nog even getest, ik heb een extra kaart á € 1,50 met daarop alleen het STB pakket zonder RTL8. Sinds NED1, 2 en 3 naar HD zijn overgeschakeld heb ik op mijn 2e kaart de beschikking over HD bij deze zenders en dat is nu ook het geval. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Johan45 Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Eén van de vele grote problemen bij CanalDigitaal is de telefonische helpdesk. Daar zitten figuren die niet bepaald het buskruit hebben uitgevonden. Vult u rustig aan !!!
Gerard 76 Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 oh ja.. ik heb je lijstje es bekeken. discovery HD en auto motorsport HD heb je wel zeg je zelf. deze zenders horen niet in jouw pakket op jouw extra kaart. discovery hd is vanaf basisHD. auto motorsport HD vanaf entertainmentHD. ook dit duidt op een foutje in je kaart.
Heer-Bommel Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Ik moet nu toch even iets kwijt. Zoals gemeld: kaartjes worden duurder. Nu mijn zoon had het helemaal gehad met CD. Hij heeft zich aangemeld bij UPC nu is hij 10 euro p/mnd goedkoper. Alles word 1 okt in werking gesteld. Wat schetst zijn verbazing: Hij belt met CD om de gehele boel op te zeggen. Dit hoort zo. Maar gelijk beginnen ze: waarom meneer. Nu als u domweg telkens zonder overleg met klanten verhogingen doorvoert dan heb ik het gehad. CD: Maar meneer wij kunnen u op u pakket en u kaartjes wel een aanbieding doen. Ten eerste de verhoging op u 2 kaartjes gaat niet in bij u als u nu van onze aanbieding gebruik maakt, kunnen wij u ook nog aanbieden een halfjaar lang 10 euro p/mnd korting. Daarna weer uw oude wat u nu ook betaald. Kunnen wij met u zaken doen. U heeft mij wel gehoord, ik ben in Nederland niet de enigste. Ik blijf bij mijn besluit en knikker u er uit, ik ben er flauw van. Ik hoop dat ik niet de enigste ben die zijn ABO opzegt bij u. Want u doet maar. Het gaat niet om die 2 euro, maar om het geheel. Het gaat eerst de wereld in en de klanten moeten het uit de media vernemen. Alles eruit. En weet u, ik hou mij free to air wel daar heb ik u niet voor nodig. Dag meneer.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 tuurlijk gewoon opzeggen 10 euro korting HAHA ik bespaar 64 euro per maand Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
FrankAdem Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Leuke manier om extra korting te scoren. Ga ik binnenkort eens doen op mijn hoofdabonnement - zien wat er uit te halen valt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen